Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-20, 21:24
Medlem
Hela min sidpanel med alla gadgets är borta. Sidpanelen bara försvann sådär. Det började med att det var några gadgets som inte visades ordentligt man såg bara lite vitt och kryssruta. Kan ha börjat när jag var in i msconfig och ändrade några startprogram men det var program och inte tjänster och de hade inte någon anknytning till sidpanelen, typ msn och quicktime. I alla fall så ändrade jag till de ursprungliga instälningarna men samma sak då.

Lyckades få fram sidpanelen genom att gå in på inställningar för sidpanelen och välja att den skulle visas i vänster hörn och sedan när jag ändrade till höger så funkade det. Problemet med gadgetsarna kvarstår dock. De jag hade som gadgets är borta och väljer jag att adda gadgets blir alla bara helt vita.

Någon som stött på detta probelm eller sitter inne med någon bra lösning på problemet så skulle de vara trevligt med lite support.
Citera
2009-03-20, 21:41
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Eagle
Någon som stött på detta probelm eller sitter inne med någon bra lösning på problemet så skulle de vara trevligt med lite support.
Du har att välja mellan att skapa en tråd under Diskussion eller under Support. Vad avgjorde frågan för dig?
Citera
2009-03-20, 22:44
Medlem
Att jag postade den under diskussion var för att jag tror att detta är något man inte har något direkt svar på. Men om flera kloka huvuden slås ihop så tror jag att en lösning är inom räckhåll. Jag och andra med liknande problem som mitt kommer förhoppningsvis att få ut mer av tråden nu än om jag hade postat den i support delen.

Kära moderator vad avgjorde att du ifrågasatte min "postplacering"?
Citera
2009-03-20, 22:57
Medlem
Knilds avatar
Citat:

Du skriver ju själv att du vill ha lite support! Vilken idiot som helst fattar att denna tråd ska vara i support delen.

Knild
Citera
2009-03-20, 22:59
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Att jag postade den under diskussion var för att jag tror att detta är något man inte har något direkt svar på. Men om flera kloka huvuden slås ihop så tror jag att en lösning är inom räckhåll. Jag och andra med liknande problem som mitt kommer förhoppningsvis att få ut mer av tråden nu än om jag hade postat den i support delen.

Kära moderator vad avgjorde att du ifrågasatte min "postplacering"?
Det faktum att du har ett problem du vill ha löst, inte ett ämne du vill diskutera.
Citera
2009-03-21, 02:43
Medlem
OK jag kan posta den där om så önskas! Risken är då att den förblir orörd eftersom att kanske ingen riktigt vet... diskussion ser jag som en avdelning där man kan diskutera saken ifråga. Vilket skulle kunna leda till att diskussionen ger svar...
Vilket det i vissa fall kanske inte gör då området ligger utanför vårt "synfält".

(Jag bara skojja)

Jag gör ett försök och postar den i support delen //eller skulle du kunna flytta den?

Förresten innan jag glömmer...
Du ska ha all kredit för din självinsikt knild.
Senast redigerad av Red-Eagle 2009-03-21 kl. 02:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in