Citat:
Ursprungligen postat av nattarbetaren
Jag kan väl säga som så att han är kunnig jurist, men är gammaldags. Han försvarade maskeradligans ledare om jag inte har helt fel och gjorde det väl rätt så bra. Men annars är han ingen superadvokat som folk begär direkt. Han är mer en sådan som blir förordnad när inte klienten får Silberski/Althin och grabbarna. Han är rätt taskig tror jag att ha emot sig som målsägare kan jag tänka mig men är en stor humanist. Han är rätt lugn och sansad och är rätt humoristisk. Jag känner hans sambo Gunilla och hon är det mer riv i. Han kan vara lite slug och ge ett sömnigt intryck men kan komma med en och annan poäng. Många äldre advokater har lärt sig att vara tysta och sedan komma på slutet med det tunga artilleriet.
Okej, tack för den infon, just sån info jag är ute efter.
Hur gammal är han ungefär? Vet du om han har egna barn?
Kan tänka mig att han är ganska fräck när det gäller kriminella brottsmål om du förstår vad jag menar, organiserad brottslighet alltså.
Men vet du något om hur han är när det gäller familjerättsmål samt kvinnofridsmål...
Hur pass väl känner du gunilla? har ni ofta kontakt eller är det mer att ni hejar när ni ses?