2003-10-05, 16:21
Medlem
GubbenJrs avatar
Vet inte om denna tråd ska vara här men det har lite med säkerhet att göra.

Tjena, Hur säkert är det att använda t.ex "snodda" telia användarnamn och lösen? Kommer telia se att fel person har loggat in?

Jag har inte gjort det och jag har inte snott någons user/pass så börja inte whina på mig, bara undrar lite
Citera
2003-10-06, 00:53
Medlem
Iwins avatar
kollar dom upp dig ser de givetvis det.. att din lina loggat in på ett annat konto..

om du har din polares som du får låna + ett riktigt abonemang så komer de nog inte säga något..
(du hade juh glömt ditt lösenord)

men varför?
Citera
2003-10-06, 10:41
Medlem
denieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwin
kollar dom upp dig ser de givetvis det.. att din lina loggat in på ett annat konto..

om du har din polares som du får låna + ett riktigt abonemang så komer de nog inte säga något..
(du hade juh glömt ditt lösenord)

men varför?

varför: förut på 1900 talet :P så släptes de ju massa felia konton som gjorde att om man surfade på dessa så slapp man betala för abonemang samt lokal taxa som kom när man surfade på sitt nya 56k modem :P Gratis va gott =)
Citera
2003-10-06, 10:52
Medlem
jag fick brev av telia för typ 2 år sen o dom skrev att jag hade använt andras konto o dom krävde mig på 1500kr. jag använde såna konton för typ 4-5 år sen så det tog dom 2 år att skriva ett brev till mig men jag betalade o var ändå nöjd för dom idioterna måste ha missat o se hur många konton jag använde. surfade för över 10k under den 1 års peridoen jag använde andras konton. själv så jobbade jag som data-tekniker i en databutik så jag kom över rätt många konton. hade alltid med en diskett i fickan där jag hade ett program som visade alla lösenord --> ****** i hela datorn.
Citera
2003-10-06, 14:29
Medlem
safts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .:RzA:.
jag fick brev av telia för typ 2 år sen o dom skrev att jag hade använt andras konto o dom krävde mig på 1500kr. jag använde såna konton för typ 4-5 år sen så det tog dom 2 år att skriva ett brev till mig men jag betalade o var ändå nöjd för dom idioterna måste ha missat o se hur många konton jag använde. surfade för över 10k under den 1 års peridoen jag använde andras konton. själv så jobbade jag som data-tekniker i en databutik så jag kom över rätt många konton. hade alltid med en diskett i fickan där jag hade ett program som visade alla lösenord --> ****** i hela datorn.

Ja, vad säger man om såna som du. Ta hangsha nanen.
Citera
2003-10-06, 15:11
Bannlyst
Citat:

Varför tror du ingen litar på högdata etc?
Citera
2003-10-06, 15:14
Medlem
if you have the opportunity to get something for free you take it otherwise your a fool.
Citera
2003-10-06, 19:44
Medlem
Citat:
if you have the opportunity to get something for free you take it otherwise your a fool.

Det är det ända rätta
Citera
2003-10-07, 11:40
Medlem
Azoracs avatar
Citat:

Beror väll lite på :P
Skulle en bil stå öppen med nyckeln i så skulle inte jag ta den i alla fall.
Citera
2003-10-07, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azorac
Beror väll lite på :P
Skulle en bil stå öppen med nyckeln i så skulle inte jag ta den i alla fall.

jo om det var en sportbil som ferrari eller lamborghini eller nåt liknande.
hell ya momma didnt raise a fool
Citera
2003-10-07, 20:28
Medlem
safts avatar
Citat:
jo om det var en sportbil som ferrari eller lamborghini eller nåt liknande.
hell ya momma didnt raise a fool

hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in