• 1
  • 2
2009-03-20, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slicemenice1
Nej jag tycker inte det är rätt att kasta skit på moderatorerna, kanske händer det något snesteg ibland MEN dom gör detta forum möjligt förtjänar mer tack!

kasta skit eller fjäska känns ointressant.
Tack för att det finns folk som orkar städa här! Lite maktmissbruk förtjänar dom.

är det rätt term ? du menar väl "maktbruk" isåfall
Citera
2009-03-21, 22:47
Bannlyst
Jag förstår inte vad ni har emot one liners egentligen. Förmodligen inte särskilt många som håller samma kvalitet som Clints och Arnolds diton i filmens värld men jag har ändå fått intrycket att man hatar one liners oavsett vilket. Vill dock avslutningsvis påpeka att jag inte anser någon av mina egna eventuella one liners på något sett nå upp till dessa legendarers standard. Ärligt talat vet jag ingen här som skulle nå upp till deras nivå ens om man skulle vara så pass kräsen. Där ligger vi väl alla lågt till mans och kvinns.
Citera
2009-03-21, 23:12
Medlem
chribsson2s avatar
Det raka svaret på frågan i rubriken är: Ja, men de är väldigt få.

Det lite längre svaret: Visst finns det moderatorer som är lite väl uppblåsta och fyllda med vördnad inför sig själva. Av dessa få gör ändå de flesta ett bra jobb.

Ni vet de där kvällarna när ni inte ids gå in på FB för att läsa all jävla skit som ni och jag får ur oss.... de har inget val (nåja).

Därmed inte sagt att jag gillar alla som jag har träffat på, det finns ett par riktiga stolpskott i den kåren. Liksom överallt.
Citera
2009-03-21, 23:53
Medlem
ischs avatar
Ibland känns det som det finns en stor skara användare som postar inlägg som är skit bara för att förstår för mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in