2009-11-03, 03:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nikish
De biverklningar jag har knnt av r , deppig och trtt. jag och en kompis delade p 5g en kvll/natt. (detta va min andra gng jag prvade) jag sov typ i 3 dagar efter t. deppig trtt och "ville inget" hade inte lust med ngot. sedan hade jag uppehll p typ en 3mnader. testade igen. men inte alls s mkt. kanske runt 1.5g va lite sliten. efter t. testade nu igen fr inte s lngesedan, tog d typ 2g sjlv p en kvll. dagen efter knde jag inget alls. dock s drack jag vldigt mkt vatten under kvllen och t en hamburgare ox. ska nu vnta med mephet ett bra tag nu. s det inte blir till en varna.
Ser att du r ny, du fr grna skriva i mephedrone FAQ:en eller Mephedrone biverkningstrden. Men nu har du postat helt galet
2009-11-03, 11:09
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johorru
sjlv har jag krt med en grn nl och en smockfull 5 meterspump. enda sttet jag lyckades f lsningen genom nlen d den r som ett jvla slem.
Det lter i mina ron som om du inte filtrerat det dr fr fem re. Sdr betedde sig min lsning nr jag skjt propavan. Jag trttnade p att pilla med filtrering d lsningen tappade all effekt s jag sket i att filtrera och skjt det med bindemedel och allt. Inte att rekommendera!
2009-11-08, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Sdr betedde sig min lsning nr jag skjt propavan.
okej. skjuta propavan lter ju vldigt ndvndigt.
2009-11-08, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hemp
Varfr? Tycker det r intressant. Skulle grna hra vad som hnde
Utan ngon som vgar testa fr man inte veta ngot :P
2009-11-08, 19:03
Medlem
Packie McRearys avatar
Citat:

r man nlkt finns det bara en vg fr de psykoaktiva substanserna att ta.
2009-11-08, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Packie McReary
r man nlkt finns det bara en vg fr de psykoaktiva substanserna att ta.
haha!
2009-11-08, 20:42
Medlem
Soluss avatar
Knns vldigt OT, men det knns nd mer rtt att skriva hr n att starta en trd om det.

Skjt som sagt propavan. Lste 5 stycken (2+3) p vardera ca 2 meter. Grn srja, sg ut typ som smblaskig yoghurt i konsistensen.

Andra injektionen gav faktiskt en rtt s angenm och euforisk kick... Sen brjade helvetet, haha. Som en myrstack. Ni vet den dr knslan att man mste strcka p sig, s gr man det, men lik frbannat mste man genast strcka p sig igen.

Gick och lade mig och frskte sova... Glm det... Lg och vred p mig var femte minut i bortt tminstone ngon timme innan jag kunde somna trots att jag var sjukt trtt vid det laget.
2009-11-08, 21:25
Medlem
faellmans avatar
vet en bekant som slog i sig ritalin och nr han ftt i sig pannan s svllde armen upp och vart Rd som satan... precis som han tagit 50meter vatten och skjutit utanfr venen.. han fick drnera den sjlv och ut ur armen kom n gul jvla smrja usch o fy... han filtrerade vldigt noga men mste ha varit kvar skit end
2009-11-09, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Knns vldigt OT, men det knns nd mer rtt att skriva hr n att starta en trd om det.

Skjt som sagt propavan. Lste 5 stycken (2+3) p vardera ca 2 meter. Grn srja, sg ut typ som smblaskig yoghurt i konsistensen.

Andra injektionen gav faktiskt en rtt s angenm och euforisk kick... Sen brjade helvetet, haha. Som en myrstack. Ni vet den dr knslan att man mste strcka p sig, s gr man det, men lik frbannat mste man genast strcka p sig igen.

Gick och lade mig och frskte sova... Glm det... Lg och vred p mig var femte minut i bortt tminstone ngon timme innan jag kunde somna trots att jag var sjukt trtt vid det laget.
s propavan funkar allts i brist p annat?
2009-11-10, 04:49
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:

Sjlv har jag hellre AT n propavanens myrkryp !
2009-11-10, 04:58
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ja, det r klart. Det gr vad det ska, men du mste ta till s pass stora doser att bieffekterna blir olidliga fr att knna av den mysiga kicken.

Vrt?
Inte fr fem re.

ngrar jag mig?
Absolut inte! Annars hade jag ju suttit och klurat n idag p "undrar hur det skulle knts om jag skjutit propavan den dr kvllen?".
2009-11-10, 05:39
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faellman
vet en bekant som slog i sig ritalin och nr han ftt i sig pannan s svllde armen upp och vart Rd som satan... precis som han tagit 50meter vatten och skjutit utanfr venen.. han fick drnera den sjlv och ut ur armen kom n gul jvla smrja usch o fy... han filtrerade vldigt noga men mste ha varit kvar skit end

Verkar ju onekligen som att han skt hela lsningen utanfr venen..synd fr han d de r riktigt behagligt att ta metylfenidat IV ven fast jag inte tagit mer n 40mg per injektion (fr liten pump)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in