2009-03-19, 23:19
Medlem
Jag och några nära bekanta skall resa ner till Spanien i sommar. Självklart ska flera droger brukas!

Min fråga är då om det finns några receptfria mediciner på deras "apoteker" att flumma runt på ?
Citera
2009-03-19, 23:50
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jukkapower
Jag och några nära bekanta skall resa ner till Spanien i sommar. Självklart ska flera droger brukas!

Min fråga är då om det finns några receptfria mediciner på deras "apoteker" att flumma runt på ?

Dom har stramat åt det där rätt hårt nu. Har provat på en drös med olika apotek. Dom har alltid velat ha recept.

Det är dock inte så svårt att få t ex. Diazepam utskrivet av en läkare. Säg bara att du är flygrädd.
Citera
2009-03-21, 10:00
Medlem
Slottas avatar
Citat:

Åk till Egypten istället... där råder anarki inom apoteksbranschen. Där får du vadsom, bara du tar det lite diskret..
Citera
2009-03-21, 13:41
Medlem
welanders avatar
Jag har för mig att det är näst intill lagligt med cannabis i barcelona?
rätta mig om jag har fel men har för mig det.
Citera
2009-03-21, 13:46
Medlem
Shamwaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welander
Jag har för mig att det är näst intill lagligt med cannabis i barcelona?
rätta mig om jag har fel men har för mig det.
Är väl mer så att alla röker.
Var iaf inte svårt att hitta när jag var där senast, och det är rätt många år tillbaka i tiden.
Tror inte det har blivit svårare precis,bara att fråga runt
Citera
2009-03-21, 16:01
Medlem
rebelgirls avatar
Känner lite folk som flyttade till Spanien för några år sedan. Alla har gått vilse i knarkträsket. Du borde inte ha några problem med att stärka dig i Spanien.
Citera
2009-03-21, 16:21
Medlem
Vad har ni snöat in på nu?

T: Det starkaste vi kunde få tag på i Pharmaciorna utan recept var Ibuprofen 600mg typ. På gatorna är det en annan femma.
Citera
2009-03-21, 16:49
Medlem
rebelgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markinus.
Vad har ni snöat in på nu?

T: Det starkaste vi kunde få tag på i Pharmaciorna utan recept var Ibuprofen 600mg typ. På gatorna är det en annan femma.

Det var nog jag som kom lite OT där... Satt och tänkte på Spanien i allmänhet, inte apoteken. Men TS verkar vara öppen även för gatuknark som jag fattade det..
Citera
2009-03-21, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebelgirl
Det var nog jag som kom lite OT där... Satt och tänkte på Spanien i allmänhet, inte apoteken. Men TS verkar vara öppen även för gatuknark som jag fattade det..

Självklart
Citera
2009-03-21, 18:04
Medlem
MisterNices avatar
Citat:

Besökte aldrig apoteken men drogerna var lätt tillgängliga ändå. Detta var i Madrid. Innan man känner folk och vill ha smoke kan du eg fråga vem som helst på en bar tex., eller på gatan, efter "chokolate" eller "porro". Eller besöka parker och torg tills någon, oftast nordafrikan, säger "pssssst". Blev aldrig blåst.

Vill du ha E, gå till lämplig nattklubb (inte turisthaken kanske), och fråga: Tienes pastillas? Max tre förfrågningar och du är home free.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in