2003-10-04, 22:46
Medlem
Nidstangs avatar
Jag tycker det är irriterande när folk här på FB byter avatarer hela tiden, vissa verkar byta en gång i veckan. För mig ialla fall så är avataren ett sätt att snabbt identifiera användaren, den fungerar ju trots allt som ett signum och då borde man ju vilja hålla fast vid den.
Citera
2003-10-04, 22:49
Medlem
Regentens avatar
jag gillar min och hade inte tänkt byta.
fast nu när du nämner det så
Citera
2003-10-05, 00:27
Medlem
ellroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidstang
Jag tycker det är irriterande när folk här på FB byter avatarer hela tiden, vissa verkar byta en gång i veckan. För mig ialla fall så är avataren ett sätt att snabbt identifiera användaren, den fungerar ju trots allt som ett signum och då borde man ju vilja hålla fast vid den.

Exactemente som tysken sa!
Citera
2003-10-05, 00:49
Medlem
De Larges avatar
Jag har haft min så länge man har kunnat ha avatarer. Puss min lilla apa.
Citera
2003-10-05, 01:02
Medlem
Nidstangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Jag har haft min så länge man har kunnat ha avatarer. Puss min lilla apa.

Jag vet det De Large, du är inte en av dom jag tänker på heller. Jag vill inte namnge någon för jag vill inte att det ska bli något krig mellan två läger här på FB.
Citera
2003-10-05, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nidstang
Jag vet det De Large, du är inte en av dom jag tänker på heller. Jag vill inte namnge någon för jag vill inte att det ska bli något krig mellan två läger här på FB.

Varför inte? Det är tillräckligt mycket jävla sandlådebråk här nuförtiden, varför inte lite mer?
Citera
2003-10-05, 01:06
Bannlyst
Meningen med en avatar är ju att den ska vara som en personlig, liten symbol för användaren och eftersom människor förändras så ser jag inget fel i att byta om man hittar en som man tycker passar bättre.

Själv så tog jag i stort sett bara första bästa Twin Peaks relaterade bild jag hittade när jag signade upp här så jag kan mycket väl tänka mig att byta ut den så snart jag kommer över någon ännu bättre.
Citera
2003-10-05, 01:14
Medlem
Nidstangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Varför inte? Det är tillräckligt mycket jävla sandlådebråk här nuförtiden, varför inte lite mer?

Därför att några av oss här faktiskt är vuxna ?

Citat:
Ursprungligen postat av Slaktmask
Själv så tog jag i stort sett bara första bästa Twin Peaks relaterade bild jag hittade när jag signade upp här så jag kan mycket väl tänka mig att byta ut den så snart jag kommer över någon ännu bättre.

Du gör som du vill, men jag hoppas att du väljer någon med lite eftertanke så att du kan behålla den ett tag.
Citera
2003-10-05, 09:22
Medlem
Dylans avatar
Idenitifierar någon gör man ju genom användarnamnet. Punkt. Enklare blir det inte. Brukar för övrigt oftast ha Webwasher på, så att jag slipper se en endaste avatar. Alldeles för mycket skit att ladda, speciellt som alla byter så ofta!
Citera
2003-10-05, 10:47
Medlem
Asterixs avatar
Aj då! Jag som gjorde ett gäng avatarer igår. Totalt har jag nu 29 stycken som jag tänkt använda. Skillnaden mellan mina avatarer och vissa andras, är att mina är självporträtt. Det är inte så stor skillnad på mina avatarer sinsemellan. På de flesta har jag mina vardagskläder men ibland har jag nåt annat på mig. Jag tror inte mina avatarer ska försvåra identifikationen nämnevärt.
Citera
2003-10-05, 12:39
Medlem
phreakdentas avatar
Tycker också att det är jobbigt när folk byter avatarer.
Själv har jag bytt en gång, när vi bytte till vBulletin
och min försvann (och alla andras också?)
Citera
2003-10-05, 13:04
Medlem
kezoos avatar
Jag har bara haft 3st, min första var en bild på en toppis (som någon nu använder sig av har jag sett) Sen vart det hemulen och nu är det min lilla studsande svamp..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in