Citat:
Men jag har väl för helvete rätt att tycka att Lady Celine är kass, eller har jag inte det!?
Har jag sagt något annat? Grejen är ju att du vill att LC avsätts som moderator, men du verkar inte kunna ge något exempel på varför. Annat än att du tycker att hon rent allmänt är "kass". Presentera något konkret. Dina inlägg i ämnet är ju hittills bara tröttsamt gnäll. Det finns många jag inte tycker speciellt mycket om här, men inte fan startar jag trådar om det.
Citat:
Jag tycker inte att jag har varit provocerande, det exemplet som du tog upp är ju ett faktum.
Jag tvivlar inte på att det är ett faktum för dig, men det betyder inte att det inte är provocerande. LC startar en tråd och du kliver in och talar om för henne hur jävla tråkig hon är. Jag tror att de flesta skulle uppfatta det som
aningen provocerande.
Citat:
Att rabbla upp de exempel som du så fint frågar efter skulle ta alldeles för lång tid, tid som jag överhuvudtaget inte tänker slösa på Lady Celine´s bekostnad.
Så du ville bara gnälla lite genom att starta en tråd om henne här? Är inte det att lägga ned onödigt mycket tid på henne? Sanningen är ju att du helt enkelt inte tycker om henne. Och det är väl din grej. Får jag föreslå ignore-funktionen så slipper du reta upp dig i på henne i fortsättningen.
Citat:
Du kan väl göra en liten research själv.
Standardsvar 1A när man inte har något konkret att presentera. Varför skulle jag göra ditt arbete? Det är på dig som "bevisbördan" ligger, så kom upp med lite exempel där LC har "missbrukat sitt förtroende".
Det xatrix skriver är så sant.