Istället för att gå till doktorn gå till närmaste akupunktur-utövare och köp kinesiska örter för att få igång magen.. Billigare än att gå till läkare och väldigt effektivt.. Och inga bi-effekter..
Har en längre tid brottats med extremt hård mage, haft svårigheter att bajsa som jag vill, för att uttrycka det milt.
Ett knep som jag kommit på är en slags visualisering; man tittar upp i taket på toaletten och föreställer sig en klarblå himmel där det flyger omkring en fågel, denna fågels död är på något sätt helt nödvändig för din egen fortsatta existens på jorden. Du riktar nu dina armar uppåt mot taket, som om du höll i en pilbåge laddad med en pil, den enda pil du har, den som ditt liv hänger på. Du spänner bågen med ena armen, du tar ett djupt andetag, siktar riktigt noga (låt alla moment i förloppet ta sin tid, du måste vara "där"), till sist släpper du iväg pilen... Anus öppnar sig nu på vid gavel och därifrån är det ren magi. Fågeln faller från skyn och trillar död ner framför dina fötter.
Det är något med detta, jag vet inte vad, som gör att "fördämningarna brister". Har försökt med att rikta ett gevär istället men det är något som inte funkar då, prestationen blir inte lika mäktig som med pilbågen.
Kan rekommendera detta varmt. Har funkat varje gång på sistone. Testa!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!