• 1
  • 2
2009-03-21, 10:47
Medlem
PapaNalles avatar
Ät mycket frukt och fiber...så blir min mage jävligt bra iallafall
Citera
2009-03-21, 13:17
Medlem
bessies avatar
köp bröd med lin frö i, då får du garanterat i gång magen , köpte brödet av misstag , efter en macka ,3 toalett besök.linfrö är det tydligen klös i.
Citera
2009-03-21, 14:36
Medlem
Istället för att gå till doktorn gå till närmaste akupunktur-utövare och köp kinesiska örter för att få igång magen.. Billigare än att gå till läkare och väldigt effektivt.. Och inga bi-effekter..
Citera
2010-07-03, 01:35
Medlem
luxxxinteriors avatar
Har en längre tid brottats med extremt hård mage, haft svårigheter att bajsa som jag vill, för att uttrycka det milt.

Ett knep som jag kommit på är en slags visualisering; man tittar upp i taket på toaletten och föreställer sig en klarblå himmel där det flyger omkring en fågel, denna fågels död är på något sätt helt nödvändig för din egen fortsatta existens på jorden. Du riktar nu dina armar uppåt mot taket, som om du höll i en pilbåge laddad med en pil, den enda pil du har, den som ditt liv hänger på. Du spänner bågen med ena armen, du tar ett djupt andetag, siktar riktigt noga (låt alla moment i förloppet ta sin tid, du måste vara "där"), till sist släpper du iväg pilen... Anus öppnar sig nu på vid gavel och därifrån är det ren magi. Fågeln faller från skyn och trillar död ner framför dina fötter.

Det är något med detta, jag vet inte vad, som gör att "fördämningarna brister". Har försökt med att rikta ett gevär istället men det är något som inte funkar då, prestationen blir inte lika mäktig som med pilbågen.

Kan rekommendera detta varmt. Har funkat varje gång på sistone. Testa!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in