2009-04-23, 22:07
Medlem
Imass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P1ller
Om jag hade en hund skulle jag aldrig tillåta det. Tänk på att hundar aldrig torkar röven och dom tar inte av sig skorna när de varit ute och trampat i andra hundars skit och annat mer eller mindre äckligt krafs som finns där ute!

Tur då att någon smart jävel kom på skor för hundar, sen får man väl ställa upp och torka vovven i rumpan, fast den gör dom ju själva stup ikvarten.
Citera
2009-04-25, 09:21
Bannlyst
Nej, jag låter inte min rottis sitta på soffan eller vara i sängen. Tycker det är riktigt ofräscht ur mitt egna perspektiv. Vill han kela så drar jag ner till hans mankhöjd.
Citera
2009-04-25, 09:24
Medlem
jarlens avatar
Min lilla dvärgpinscher får självklart sitta i soffan, han ligger även och sover i sängen med oss under täcket.
Citera
2009-04-26, 16:43
Medlem
Hundar är hundar och de ska de veta om, de ska inte vara i sängen, de ska inte vara i soffan, de ska vara på golvet. De lider inte av det, precis som att de inte lider av att inte få äta människomat i tid och otid. Min hund har lärt sig i vilka rum den får vara och inte, och den är en riktigt glad krabat ändå.
Citera
2009-04-26, 16:46
Medlem
Men det är inte dina barn, utan din hund. Vem är vems hund?

Citat:
Ursprungligen postat av Skuggk0nt0
EXAKT! Jag ser det på så vis också, om inte min hund får vara i soffan/sängen, ska jag då inte tillåta mina framtida barn att vara det?

Dock vet hon om att hon inte får vara i soffan/sängen när jag äter.

Ja, jag äter i sängen ibland när jag sitter framför datorn(JAG ÄR LAT, OKEJ!!)
Citera
2009-04-26, 16:48
Medlem
dunderdasens avatar
Japp hon får vara i soffan, dock inte i de nyköpta sängarna. Hon är som en familjemedlem och dessutom rätt gammal,
skulle kännas fel att helt plötsligt förbjuda henne att ligga i soffan.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in