2021-08-24, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Kan ni dricka flera stycken på en gång?
Nä en åt gången är det väl det vanligaste
Citera
2021-08-26, 10:52
Medlem
Någon som vet vad som händer med Monster Mixxd Punch? Alltså den svarta burken med lila text som smakar körsbär. Känns som att alla butiker har plockat bort den ur sitt sortiment, men den marknadsförs fortfarande på Monsters hemsida.
Citera
2021-08-26, 22:56
Medlem
boneheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narkar-Athi
Den har upphört.. :/

Har du någon källa på det?
Citera
2021-08-26, 23:50
Medlem
Rotmos1337s avatar
Vafan hände med svarta monsterburken kallad "(mixxd punch)?

Var överallt i flera år i dom flesta butikerna, smaken var mandelkubb och man fick dricka den i omgångar annars blev den klibbig

Istället är det standard sortimentet, ibland JUICE "Pacific" som smakar nästan identiskt som "mixxd punch", dock lite sockrigare och kraftigare drakfruktssmak och samt det extravaganta "nya" JUICE burken "Monarch" som smakar persika

Varför inte även köpa in Ripper, Khaos och dom andra från JUICE sortimentet?
Citera
2021-08-27, 19:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Den gröna är helt klart godast. Den enda energidryck jag dricker faktiskt om jag inte får för mig att blanda Redbull med Vodka eller Jägermeister
Håller helt klart med dig, har testat ett antal andra Monsters men den gröna är godast. Kunde dricka Red Bull ibland förut men har bara hållt mig till den gröna på senare tid.
Citera
2021-09-05, 17:43
Medlem
fjolla666s avatar
Nya Monster Nitro smakar sur citrus.
Får 2 av 5 av mig.
Citera
2021-09-05, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonehead
Har ingen källa, men har märkt att den inte längre säljs i 4 olika butiker där jag bor. Tycker det är lite synd, eftersom jag ibland föredrog den istället för den med socker.
Citera
2021-09-09, 12:37
Medlem
The-Seers avatar
Spännande med en ny Monster-smak, Nitro. En stor händelse i vardagen.
Har inte smakat den än.
Citera
2021-09-09, 22:25
Bannlyst
Håller med att Nitro smakar lite surt, tyckte den funkade första gången jag provade men andra gången ett par dagar senare så kände jag "njae" så 2/5 av mig också.
Citera
2021-09-09, 22:30
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotmos1337
Vafan hände med svarta monsterburken kallad "(mixxd punch)?

Var överallt i flera år i dom flesta butikerna, smaken var mandelkubb och man fick dricka den i omgångar annars blev den klibbig

Istället är det standard sortimentet, ibland JUICE "Pacific" som smakar nästan identiskt som "mixxd punch", dock lite sockrigare och kraftigare drakfruktssmak och samt det extravaganta "nya" JUICE burken "Monarch" som smakar persika

Varför inte även köpa in Ripper, Khaos och dom andra från JUICE sortimentet?

Den har bytt färg till lila om jag inte har fel. Burken alltså burken. Har inte heller sett den på länge. Den enda med socker jag brukade dricka. Den är god som fan, och jag tycker mig känna en körsbärssmak.
Citera
2021-09-11, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Är det bara jag som tycker att monster har mer effekt än de flesta andra energi drycker? Har aldrig märkt av att jag druckit energidryck förut men monster blir jag märkbart pigg utav.
Vad har den som andra energidrycker itne har? eller är det bara placebo?

Förövrigt så tycker jag att den är rätt god, lite väl söt men fortfarande god.

Beror väll på vilka du jämför med, om du jämför en monster full med socker med till exempel en nocco som använder sig av artificiellt sötningsmedel så är det väll logiskt att du får mer effekt av monstern. Så om du refererar till en monster som inte är "sockerfri" skulle jag tippa att det är anledningen eftersom det är en stor del av den uppiggande effekten.
Det finns mycket diskussion kring om koffein verkligen har så mycket uppiggande effekt men om det nu har det så har monster MINDRE än exempelvis nocco eller celsius per burk.
Nu kommer det här från en koffeinberoende som snittar på 1-2 g koffein per dag så för mig gör koffein stor skillnad (eller snarare om jag inte får i mig det) men för någon som normalt inte har så hög konsumtion av koffein så skulle jag tippa att en stor del av effekten är placebo.
Men i slutändan spelar det väl egentligen ingen roll om den uppiggande effekten är från ingredienserna i energidrycken eller om den är från placebo effekt, du upplever ju ändå det uppiggande vilket är poängen.
Citera
2021-09-12, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonehead

Jag har mailat och frågat dom.

Den har upphört och det finns inga planer på att återuppta produktionen av den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in