2009-03-18, 13:37
Medlem
skalman1973s avatar
Min första kärlek har på något mystiskt vis och internets alla mysko återvändsgator hittat på mig igen efter en tids frånvaro ( 1991 ) Hur ska jag nu agera ?
Citera
2009-03-18, 13:41
Medlem
Zakzors avatar
träffa henne?
Citera
2009-03-18, 13:53
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Fråga henne om hon har knullat med en Neger.

Det är det första du måste göra, sen se ovan.
Den frågan behöver jag inte ens ställa med tanke på hennes ideologier Det är ett ickeproblem .......Frågan är bara om man klarar av att göra något av en sådan gammal dröm ? det är liksom 2009 idag och inte 1991 då man var ung korkad och odödlig
Citera
2009-03-18, 14:09
Medlem
Storsnusarns avatar
Hur du ska agera beror på hur hon har agerat.

- "Hej, det var längesen. Kommer du ihåg mig?"

- "Ja tjenare, blablabla"

eller

"Vill du nulla sej lite?"

"Ja tack "

Det beror ju helt på.
Citera
2009-03-18, 14:15
Medlem
-FlashFront-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
Frågan är bara om man klarar av att göra något av en sådan gammal dröm ? det är liksom 2009 idag och inte 1991

våga se förändringen, krossa din gamla dröm en (levande) dröm är väl mer något som står framför en som man vill fånga.
Citera
2009-03-18, 14:19
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Den frågan behöver jag inte ens ställa med tanke på hennes ideologier Det är ett ickeproblem .......Frågan är bara om man klarar av att göra något av en sådan gammal dröm ? det är liksom 2009 idag och inte 1991 då man var ung korkad och odödlig
Är det en gammal dröm? kör på, du måste träffa henne
Citera
2009-03-18, 14:27
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Är det en gammal dröm? kör på, du måste träffa henne

Ja det lutar mot det Lite trist är att hon fortfarande bor i en del av landet jag inte beträtt på snart 15 år ...... Sen är jag lite smått paranoid över att hon hittat mig ? Jag måste i princip träffa henne för att jag vill veta hur hon lyckats hitta mig
Citera
2009-03-18, 14:46
Medlem
Trolldockans avatar
Citat:
Ja det lutar mot det Lite trist är att hon fortfarande bor i en del av landet jag inte beträtt på snart 15 år ...... Sen är jag lite smått paranoid över att hon hittat mig ? Jag måste i princip träffa henne för att jag vill veta hur hon lyckats hitta mig
Klart du ska!!! Det är ju spännande, vem vet, ni kanske trivs jättebra med varann. Sånt där är ju bara kul.
Citera
2009-03-18, 14:48
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolldockan
Klart du ska!!! Det är ju spännande, vem vet, ni kanske trivs jättebra med varann. Sånt där är ju bara kul.

Kanske ligger något i det gamla utrycket " När fan blir gammal blir han religiös "
Citera
2009-03-18, 14:52
Medlem
Trolldockans avatar
Citat:
Kanske ligger något i det gamla utrycket " När fan blir gammal blir han religiös "
Men nu får du väl ge dig? Är du född -73 och redan bestämt dig för att sluta leva? Ut och lek och ha roligt nu, du lever ju!
Citera
2009-03-18, 19:01
Medlem
Bacillbs avatar
Inget att diskutera?
Tycker du redan ska stå utanför hennes dörr och ringa på..

Ja, du borde träffa henne. Skiter det sig så vet du det, slipper du tänka på det sen!
Citera
2009-03-18, 19:21
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Min första kärlek har på något mystiskt vis och internets alla mysko återvändsgator hittat på mig igen efter en tids frånvaro ( 1991 ) Hur ska jag nu agera ?

Been there done that. Är hon singel? Det var inte min, så det blev inget. Är hon singel så ta kontakt, men räkna med att illusionen kan rämna om ni ses. Dvs, det finns ingenting längre
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in