2009-03-18, 12:24
Medlem
Tingalings avatar
Jag har (förmodligen) ett virus som har satt sig på explorer och eftersom jag är helt handikappad när det gäller datorer så tog jag hem firefox istället. Jättebra, jag är nöjd än så länge - men: Varför sparas inte alla adresserna som jag har skrivit in i adressfältet automatiskt? Vad gör jag för fel? Vissa fastnar utan att jag gör något. Finns ingen logik i att det skulle vara sidor som jag är inne på ofta eller så, det är helt random sidor som fastnar. Finns det någon inställning som jag inte hittar som kan fixa detta?
Citera
2009-03-18, 13:45
Medlem
TPtests avatar
Varför är det så viktigt? Lägg in de viktiga sidorna på bokmärken/favoriter och rensa ut känslig data dagligen så slipper du alla random länkar.
Så gör jag!

GL
Citera
2009-03-18, 14:37
Medlem
TheHeretiCs avatar
.

Verktyg - Inställningar - Sekretess - Avbocka "Rensa ut känslig data när firefox avslutas"

Gav dig anvisningen på en gång ist för att vänta på svar ifall det är när du startat om Firefox lr för övrigt oxå.
Funkar inte det har du problem. Skulle inte förvåna mig om felet låg i Firefox med tanke på alla jävla buggar dom lyckats hosta upp med dom senaste uppdateringarna. Firefox VA skitbra, nu är det mest blinda programmerare som släpper alla updates.
Citera
2009-03-18, 14:41
Medlem
Jag tycker också det är svinjobbigt. Jag vill ju ha adresserna som jag har varit inne på senast, i en schysst ordning. Nu är det ju nån slags random blandning mellan sidor jag varit inne på en gång för flera veckor sen och nån jag var inne på igår.
Citera
2009-03-18, 16:09
Medlem
Tingalings avatar
TPtest: Ja det var en bra fråga, vet inte riktigt, Enkelt kanske. Det som man är van vid helt enkelt.

TheHeretiC: Ok tack, ska testa och se om det funkar.

SOFTILATION: Ja precis, så är det här med. Vissa av dem har jag bara varit inne på en gång, känns ju helt meningslöst att ligger där och skräpar...

Vad använder alla andra för webläsare då? Kände bara till firefox...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in