• 1
  • 2
2003-10-04, 18:29
Medlem
safts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Det skulle ju nog funka bra om ni själv är snygga (varning), ingen snygg tjej med en kropp som är värd att svälta för, skulle strippa för en kille som är ful...

Amen

Klockrent va det.

Föresten e det din brud på avataren??
Citera
2003-10-05, 00:48
Medlem
Ralfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Det skulle ju nog funka bra om ni själv är snygga (varning), ingen snygg tjej med en kropp som är värd att svälta för, skulle strippa för en kille som är ful...

Såvida man inte lyckas få henne att tro att man är snygg, fastän man inte är det utan att ens skicka någon bild=) För mig brukar det funka att snacka omkull dem...eller dem & dem...har "bara" haft en webcam, men har fått en del trevliga bilder också=)
Citera
2003-10-05, 01:42
Medlem
safts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfon
Såvida man inte lyckas få henne att tro att man är snygg, fastän man inte är det utan att ens skicka någon bild=) För mig brukar det funka att snacka omkull dem...eller dem & dem...har "bara" haft en webcam, men har fått en del trevliga bilder också=)

Men det riktigt smaskiga får man när hon vet att du e snygg. Så är det bara flickor är lika enkla att hanskas med som killar är kåta.
Citera
2003-10-06, 12:03
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saft
Amen

Klockrent va det.

Föresten e det din brud på avataren??

Hehe... Nope.. Nån 14 årig tjejs bild som jag hittade på snyggast... Mums.. Älskar dessa fjortisar som lägger upp bilder på sina kroppar! Fattar dom inte att det finns överkåta människor som jag som sparar dom på datorn och skickar till alla på msn lista hehe
Citera
2003-10-06, 18:40
Medlem
Har en rätt trevlig tjej på msnlistan som jag stötte på en cs-server, fick hennes msn och 5 min sedan fick jag en högklassig underhållning....

16år gammal, rakad, oskuld, äger en dildos och djuriskt kåt(våt)

jaa....dagens internet är så rätt najs idag
Citera
2003-10-06, 22:21
Medlem
Ralfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saft
Men det riktigt smaskiga får man när hon vet att du e snygg. Så är det bara flickor är lika enkla att hanskas med som killar är kåta.

Enda nackdelen då kan ju vara att jag inte är snygg?=) Det kan bli lite svårt att få henne att veta om ett falsarium..?=) Men kan ngn så kan väl jag
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in