Citat:
Ursprungligen postat av
Quadratic
Grattis!

Snyggt tippat! Även tior är sköna att sätta såna här omgångar när de ger mer än 100 kronor styck. Hur många blev det tillslut?
Skrev lite fel - det blev bara en tia (106 kr) - Var faktisk nära mycket mer, men hade behövt antingen DIF-, AFC United eller Turku-seger för att hoppa upp ytterligare på 'prispallen' - och man må ju säga att DIF o AFC var ganska långt borta, men Turku såg ju ut att vinna, men ack...ack..
M 16-systemet har jag nio rätt, men också där hade ett mål till antingen Karlstad, FCK eller Turku resulterat i hysfad återbäring (sett till insatsen på endast 16 kr)....
Således ingen jättevinst, men jag tycker vi närmar oss....
Kanske borde man dra ner lite på trav- odds och lottospelet och gå all-in på tipset ett halvår?
Jag spelar ändå bort drygt ett par tusen i månaden (det är vad jag har råd med för närvarande) + alla vinster under 1 000....och tipset är nog det jag känner mig mest hemma i (även om trav ju är skitkul)
Får se hur det blir med det där - jag är ju ganska spontan av mig - det jag bestämmer mig för den ena dag är inte så ofta vad jag faktisk gör den nästa dag....