2012-11-07, 22:10
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quadratic
Kom igen nu Barca. Messi? Nå´n? Visa att ni är värda era skyhöga löner nu.

För övrigt ser det fint ut.

Inte då! Benfica eller Valencia måste tappa nu. Skitettor! Vad är oddsen för att båda lagen vinner liksom? Knappast över 50 %!

Edit: 2-0 till Benpipa och där sprack den jävla... också.
Senast redigerad av spleendid 2012-11-07 kl. 22:16.
Citera
2012-11-07, 22:16
Medlem
Quadratics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Inte då! Benfica eller Valencia måste tappa nu. Skitettor! Vad är oddsen för att båda lagen vinner liksom? Knappast över 50 %!

Strax under 50% (innan matcherna började alltså ). Vinstchans kontra streckprocent gjorde att jag valde att spika eftersom det fanns ett värde där. Sen är det ju så med små system att man måste chansa på flera spikar för att inte låta slumpen avgöra alltför mycket om man vinner eller ej. Fru Fortuna brukar ju sällan vara med mig iallafall, vad tipset anbelangar alltså.
Citera
2012-11-07, 22:21
Medlem
Måste säga att det känns som Barca har sålt matchen fyfan gör de
Citera
2012-11-07, 22:23
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quadratic
Strax under 50% (innan matcherna började alltså ). Vinstchans kontra streckprocent gjorde att jag valde att spika eftersom det fanns ett värde där. Sen är det ju så med små system att man måste chansa på flera spikar för att inte låta slumpen avgöra alltför mycket om man vinner eller ej. Fru Fortuna brukar ju sällan vara med mig iallafall, vad tipset anbelangar alltså.

Streckprocent ja. Det såg jag mindre av idag. Synd att det blir 6-7 ettor i rad bara när man äntligen vill ha lite roligt...

...men än är det inte över. Dock verkar Fortuna inte vara med varken dig, mig eller Messi idag, så vi är i gott sällskap. Känns som att den matchen gått i lås. Celtic skulle kunna bädda för monsterjackpott nästa omgång, men då vill det nog till fler skrällar imorgon.

Edit: JOBBA DÄR JA BATE!

Edit igen: 4-2 kommer lika snabbt som ett brev på posten. Suck... se! Suck.... se! Suck...
Senast redigerad av spleendid 2012-11-07 kl. 22:28.
Citera
2012-11-07, 22:41
Medlem
piss united o piss chelsea som vinner
Citera
2012-11-07, 22:45
Medlem
Quadratics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frimajsarn

Ja, synd att inte både Braga och Shaktar lyckades vinna. Jag har iallafall ett par rader med 7 rätt av dagens 8 matcher på mitt R-3-3-24.
Citera
2012-11-07, 22:46
Medlem
BoogieTorbens avatar
Citat:

Japp - och även de förbannade turkjävlar från Galatasaray.....(ja man får skriva TURKJÄVLAR när man än en gång förlorar pengar).....

Nuväl - glömd imorgon....

Då ska jag köra en dubbel med Brügge o Molde.....får tillbaks lite pengar....blir skönt
Citera
2012-11-07, 23:01
Medlem
Germanofils avatar
Missade som så många andra på Celtic - Barca. Har chansen på 12 men det lär inte ge mer än 1000-1200 kr om PSV vinner. Har dem spikade och resten helgarderat...
Citera
2012-11-07, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoogieTorben
Japp - och även de förbannade turkjävlar från Galatasaray.....(ja man får skriva TURKJÄVLAR när man än en gång förlorar pengar).....

Nuväl - glömd imorgon....

Då ska jag köra en dubbel med Brügge o Molde.....får tillbaks lite pengar....blir skönt
Därför man spikar dom serrö

Önskar att jag skulle kunna säga lycka men har spelat Bukarest och oavgjort på dom matcherna 7/8 har jag på europatipset som dom flesta skulle jag tro, föll jag på Barca. Säger det igen fan att chelsea och United avgör på stopptid.. jävligt onödigt
Citera
2012-11-07, 23:58
Medlem
varför har dom inte europatipset på EL matcherna imorn? ärju minst 20 matcher typ

såg nu att dom hade topptipset vilket alltid e nåt!
Citera
2012-11-08, 03:02
Bannlyst
Citat:
varför har dom inte europatipset på EL matcherna imorn? ärju minst 20 matcher typ

såg nu att dom hade topptipset vilket alltid e nåt!

Topptipset är ju nog så svårt att sätta

Har också chans på 12. Rätt otroligt att man ryker på Barca trots gardering...
Citera
2012-11-08, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Topptipset är ju nog så svårt att sätta

Har också chans på 12. Rätt otroligt att man ryker på Barca trots gardering...

De hade 2 ramträffar också -.-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in