Håller med till och från om vad som sagts. Många favoriter är det (rätt stora också) och det gäller att förutse vilka som faller. Det måste man helt enkelt om man vill hoppas på lite pengar. Sverige, Tyskland och Bosnien tror jag inte att det är värt att gardera upp. Holland är långt ifrån säker, men 60% på 2an ger bra värde att spika.
Cypern-Island och Belgien-Kroatien känns som de mest öppna och ovissa matcherna. Jag kör nog 1 2 på den första och 1x på den andra. Skottland provar jag att spika, även om den är lång ifrån säker. Norge-Slovenien och Israel-Ryssland blir nog 1x, respektive x2. Norge och Slovenien förlorade första matchen, vilket talar för att kryss kan bli möjligt eftersom en ny förlust skulle vara förödande. Ryssland vinner nog, men kryss är absolut inte omöjligt mot ett ganska svårslaget Israel.
Serbien, England och Frankrike är alldeles för stora favoriter och måste absolut garderas upp! Många spikar också Turkiet, men jag är ändå inte alltför säker där. Turkiet är ganska ojämna och Estland har tidigare överraskat. 86% på 1an är för mycket.
Min rad således: (0-7-16)
1. Sverige - Kazakhstan 1
2. Österrike - Tyskland 2
3. Belgien - Kroatien 1x
4. Serbien - Wales 1x
5. Skottland - FYR Makedonien 1
6. Ungern - Holland 2
7. Norge - Slovenien 1x
8. Cypern - Island 1 2
9. Turkiet - Estland 1x
10. Israel - Ryssland x2
11. Bosnien-H - Lettland 1
12. England - Ukraina 1 (Jag såg att jag hade spikat för få matcher)
13. Frankrike - Vittryssland 1x
Cypern-Island och Belgien-Kroatien känns som de mest öppna och ovissa matcherna. Jag kör nog 1 2 på den första och 1x på den andra. Skottland provar jag att spika, även om den är lång ifrån säker. Norge-Slovenien och Israel-Ryssland blir nog 1x, respektive x2. Norge och Slovenien förlorade första matchen, vilket talar för att kryss kan bli möjligt eftersom en ny förlust skulle vara förödande. Ryssland vinner nog, men kryss är absolut inte omöjligt mot ett ganska svårslaget Israel.
Serbien, England och Frankrike är alldeles för stora favoriter och måste absolut garderas upp! Många spikar också Turkiet, men jag är ändå inte alltför säker där. Turkiet är ganska ojämna och Estland har tidigare överraskat. 86% på 1an är för mycket.
Min rad således: (0-7-16)
1. Sverige - Kazakhstan 1
2. Österrike - Tyskland 2
3. Belgien - Kroatien 1x
4. Serbien - Wales 1x
5. Skottland - FYR Makedonien 1
6. Ungern - Holland 2
7. Norge - Slovenien 1x
8. Cypern - Island 1 2
9. Turkiet - Estland 1x
10. Israel - Ryssland x2
11. Bosnien-H - Lettland 1
12. England - Ukraina 1 (Jag såg att jag hade spikat för få matcher)
13. Frankrike - Vittryssland 1x