Spiken: Man City (1) - Obesegrade hemma, och frhoppningsvis revanschsugna efter debaclet i Europa League. Ett icke utvilat Chelsea fr svrt att st pall efter upprepade urladdningar senaste veckan.
Banken: Tottenham (1) - Lng frberedelse mot ett Stoke som kte ur cupen ifrrgr. Varning fr verstreckad etta.
Spelvrdet 1: Mnchengladbach (1X) - Som inte torskat hemma p hela ssongen, och som sett till mlskillnaden borde glla som favoriter i cupmatchen. Eller har jag missat en neutral plan?
Spelvrdet 2: QPR (1X) - Tar emot Liverpool som kan vara bde natt och dag p bortaplan. QPR kommer utvilade. Det gr inte Liverpool.
Dubbelchansen: Ipswich - Burnley (1_2) - Det rcker att kolla lagens hemma- respektive bortafacit fr att inse hur liten krysschansen borde vara. Spikvrde p tvan fr den fattige (typ spleendid).
Helgarderingen: Everton - Arsenal (1X2) - Tv oberkneliga lag dr bortalaget gller som favoriter, men dr ett motiverat hemmalag har kvaliteten att verraska.
Mallis-ddaren: Sporting Gijon (1X) - Jag ser inte hur Mallis ska f med sig alla tre pong i detta mte. Efter en slitsam halvlek mot Atletico fick man turligt med sig full pott senast. Hr vilar man ut, samtidigt som Ramis vilar efter utvisningen.
Hgoddsaren: Zaragoza (X2) - Hr hittar vi morgondagens miljoner. Valencia har haft ett rekordtufft spelschema den senaste tiden. Det gick fortfarande ltt p bensinngorna borta mot Bilbao. Den hr gngen har man hgst vderspnningar att lita till. Zaragoza blir mitt skrllval!
Nu slr vi knut p oss sjlva tills vi lst denna knut!
Chansar p att Arsenal plockar hem detta ven om det knns oskert. De har trots allt kanonform och dessutom kunnat frbereda sig vl. Dryga 50 % kan knnas i verkant, men inte s att det drar ivg. Jag provar.
Istllet vljer jag att plocka med ettan p Villarreal. Om Real skulle fngas av en svacka nu kan det sluta hursomhelst hr. 1-1 mot Malaga imponerar inte. Serieledningen r lite fr trygg.
Sociedad och Blackpool r helt okej spikar sett till streckfrdelningen.
Fr vrigt fr jag frmodligen ta upp Valencia, men jag provar.
JOBBA NU ARSENAL!
Senast redigerad av spleendid 2012-03-21 kl. 19:14.
terstr att se om jag terigen tvingas plocka fram den snart helt utslitna dumstruten eller om jag ntligen fr ppna originalfrpackningen till den hittills oanvnda partyhatten...
Cardiff - Coventry: Hr tror jag helt rligt att Coventry kan bryta sin negativa trend borta och ntligen plocka en bortaseger. Egentligen har jag ingen bra argument utan "gut feeling"
Knner samma. 10% fr ett championship lag gr med p kupongen alla dagar i veckan.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!