2011-12-15, 00:08
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskenet
Så jävla grymt att man har 7/8 på ett 2 krs-system. Har 5 st ettor att jobba in imorgon då

Skulle inte förvåna mig om du blir den enda här som går med vinst efter morgondagens fem hemmasegrar.
Citera
2011-12-15, 00:14
Medlem
Så sur på mig själv..visste ju att Shalke va ett bättre lag...men man föll för allt snack om att
Mac haifa va så frruktanvärt bra hemma och vinner av bara farten pga den höga motivationen bla bla bla..De fick en straff de asen men sumpade den.Jävla tomtar.Hoppas ingen i laget får julklappar
Citera
2011-12-15, 00:19
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av splitt
Så sur på mig själv..visste ju att Shalke va ett bättre lag...men man föll för allt snack om att
Mac haifa va så frruktanvärt bra hemma och vinner av bara farten pga den höga motivationen bla bla bla..De fick en straff de asen men sumpade den.Jävla tomtar.Hoppas ingen i laget får julklappar

Vet hur det känns. Hur fan kunde jag inte plocka med Stoke på kupongen. Grämer mig fortfarande...

På tal om julklappar. Hur många ska fira en riktigt god jävla stryktipsjul? Jag har bestämt mig för att ösa in minst 500 rader den dagen. Omsättningen är även som lägst under årsskiftesveckorna, vilket ger större chans att bli ensam vinnare. Kanske trycker jag in 1000 egna rader och hoppas på det bästa.
Citera
2011-12-15, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Skulle inte förvåna mig om du blir den enda här som går med vinst efter morgondagens fem hemmasegrar.

Måste tyvärr göra dig besviken då jag får 13 rätt på alla idel ettor imorgon .
Citera
2011-12-15, 00:48
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppHuvud
Måste tyvärr göra dig besviken då jag får 13 rätt på alla idel ettor imorgon .

Jo, men glöm inte att du satsat 64 kronor.
Citera
2011-12-15, 01:06
Medlem
Citat:
Vet hur det känns. Hur fan kunde jag inte plocka med Stoke på kupongen. Grämer mig fortfarande...

På tal om julklappar. Hur många ska fira en riktigt god jävla stryktipsjul? Jag har bestämt mig för att ösa in minst 500 rader den dagen. Omsättningen är även som lägst under årsskiftesveckorna, vilket ger större chans att bli ensam vinnare. Kanske trycker jag in 1000 egna rader och hoppas på det bästa.

Men Besiktas vann ju!
Är det stryktips på Julafton? Beror på hur kupongen ser ut..kanske satsar lite extra dårå..
Citera
2011-12-15, 01:13
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av splitt
Men Besiktas vann ju!
Är det stryktips på Julafton? Beror på hur kupongen ser ut..kanske satsar lite extra dårå..

Nej, dra på trissor. Det är inte förrän annandagen. Har en känsla av att det brukar se ut så. Tråkigt. Jag som hoppades på lite benknäckartag på tur efter Kalle Anka.
Citera
2011-12-15, 01:33
Medlem
Lägger in nästa Europatips här lite diskret. Vill ju inte störa den pågående omgången..

Citera
2011-12-15, 02:58
Medlem
Nattskenets avatar
Citat:

Citat:
Jo, men glöm inte att du satsat 64 kronor.

Exakt! Jag har aldrig spelat ett så billigt system någonsin som det här.. Körde det bara på skoj, för jag tänkte det fan måste bli många ettor.. Vore kaxigt om jag fick 12 på det här fan... hahaha... kaxigt nog bara om jag kom upp i 10, oavsett om det ger någon utdelning eller inte
Citera
2011-12-15, 07:06
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Har fortfarande två kombinationer med chansen på 13. De ser ut såhär:

9. PAOK Salo - Rubin K. X2
10. Aust.Wien - Malmö FF 1
11. Birmingh. - Maribor 1
12. Cl.Brugge - Braga X
13. Udinese - Celtic X

11. Birmingh. - Maribor X
12. Cl.Brugge - Braga X
13. Udinese - Celtic 1
Kollade visst fel i all hast igår kväll. Eftersom jag redan uppnått 5 ettor i de garderade matcherna så är det även okej för mig om både Birmingham och Udinese kryssar. De kvarvarande raderna ser alltså ut såhär med kravet att minst en av dessa två måste kryssa.

11. Birmingh. - Maribor (1)X
12. Cl.Brugge - Braga X
13. Udinese - Celtic (1)X

Citat:

Självklart blir det tips på annandagen!
Citera
2011-12-15, 11:25
Medlem
Pelikan17s avatar
Har chans på 12 rätt imorgon. M96 kör jag på.

9. PAOK Salo - Rubin K. 1X2
11. Birmingh. - Maribor 1X
12. Cl.Brugge - Braga 1X
13. Udinese - Celtic 1

Hoppas på en tusenlapp!
Citera
2011-12-15, 11:31
Medlem
Har en bra chans på 13 rätt idag.
Fick in alla 8 matcher under gårdagen.

9. PAOK Salo - Rubin K. 1X2