Citat:
Ursprungligen postat av naomi
Inga tänkt nå större i resterande matcher, hoppas kunna få lite tankar av er under morgondagen.
Spontant känns det som om det kan bli en rejäl fin rad denna gången. Bayern kan jag inte i min vildaste fantasi gå emot. Dock är det nog den enda:
Man U har tar mig sjutton inte imponerat i ligan. Tre raka 1-0 matcher mot sämre PL lag är inte vad man väntat sig. Benfica är inte dåliga. Dessutom tjänar båda lagen på kryss, medan en förlust kan (om än knappast) ge en tredje plats...
Otelul kan definitivt både ta poäng eller vinna mot Basel. So far 16%
Inter som sagt svår bortamatch.
Coventry kämpade på bra sist mot Westham. Cardiff förvisso i kanonform. Dom spelar bättre än vad dom borde. Kanske genomklappning på gång??? 18%
Arsenal är för tillfället Persie hela veckan lång. Någon plattmatch borde även han göra. Dortmund kan skyffla in mål om det är rätt dag.... 13%
Apoel Nic. har visat att man är ett sju helvetes cuplag. Löjligt litet spel på dom. Vinst ger enbart 7 ynka procent kvar....
Milan kan helt klart vinna över Barcelona. Hemma i Italien ger man allt. 20% känns lågt...
Nu kommer nöjet att välja ut skrällarna. Lutar faktiskt mot Apoel matchen som antagligen helgarderas. (Lite feg är jag allt)