har hittat ett program SystemTips på nätet... är det bra program? e det som typ reducerat? bara att man väljer sin garanti 12 13 bättre? man gör typ 7-8 halv graderingar sen kan man sänka priset och ha olika % garanti nån som kör det? funkar det bra eller?
Ånyo intressanta värderingar inför kvällens europatips. Lite tidigt kanske, då många rader lämnas idag, men visst är Real klart undervärderade? Trelleborg streckade till 11% - efter att ha sett matchen mot IFK Norrköping senast kan jag konstatera att resultatet inte direkt var rättvist. TFF ägde spelet, men saknade det sista för att avgöra. Gefle dock starka för dagen, tung bortaseger senast och man är ett bra hemmalag. Svårt.
Fyll gärna på med egna funderingar. De tre sista matcherna på kupongen spelas torsdag.
Real är betydligt mer farliga än folk verkar tro. Ligamatchen i helgen var relativt obetydlig för dem, så de gick förmodligen inte för fullt. Detta är också en cupmatch och vi pratar om Real som har en mästare som tränare när det gäller sådana matcher.
Sen så vill jag också påpeka att Arsenal fick en liten möjlighet för titeln efter Man U's match igår, så de kommer nog vara mer motiverade än de skulle vart annars.
Real är betydligt mer farliga än folk verkar tro. Ligamatchen i helgen var relativt obetydlig för dem, så de gick förmodligen inte för fullt. Detta är också en cupmatch och vi pratar om Real som har en mästare som tränare när det gäller sådana matcher.
Sen så vill jag också påpeka att Arsenal fick en liten möjlighet för titeln efter Man U's match igår, så de kommer nog vara mer motiverade än de skulle vart annars.
Håller med dig fullt ut.
Tänkte först köra 1x på barca - real, men ändrade mig i sista minuten och hel garderade den.
Och jag tror sten hårt på att arsenal tar det idag.
Se upp för Öis - falkenberg
Jag följer öis och så som det ser ut nu så har dem ingen målgörare det blir tufft att göra mål på falkenberg
Målet dem gjorde på skövde gjorde dem tack vare att målvakten och backen sprang på bollen så att den studsa vidare till en öis spelare som fick öppet mål