Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Folket hade 69.7 % rätt och jag valde som sagt 40-45 %. Då förstår man att det hade krävts ett gäng skrällar till för mina rader. 40-45 känns överlag onödigt osannolikt på Europa. Räcker nog att köra 50-55. Då är man garanterad riktigt bra utdelning ändå om den sitter.
Jo, det är det är som är det trista med Europatipset, att favoriterna håller i allt för stor utsträckning. Just därför tycker jag att Stryktipset är roligare då t.ex. Pompey kan vara streckade till blott 15% på bortaplan mot Watford fastän att matchen enligt mig egentligen kan sluta precis hur som helst. På Europatipset är det svårt att hitta något dylikt. Jag hoppades t.ex. på att Villareal skulle vara slitna efter ett tufft spelschema men nog fan tar de en 1-0 promenadseger ändå!

Igår stod Schalke för en fin skräll (kul match för övrigt) men i övrigt ganska trista resultat.
Men testa att köra runt 55% ett par veckor så borde du hamna inom rätt intervall förr eller senare. Det kommer ju
ibland omgångar där Real och Milan faller!
Citat:
Ursprungligen postat av dunkeen
Fick 13 rätt men reducerat ner till 12. Blev 1679kr iallafall, synd att Benfica gjorde 2-1 i slutet hade 1X där, hade blivit nästan 5lax om X hade suttit.
Grattis! Bra tippat!
Synd att reduceringen inte stämde bara.