Citat:
Ursprungligen postat av mAOE
då e ju reducerat ganska lame eller asså så ? måste man få in spikarna och få lite flax på raderna? men sen samtidigt om man tex kör R-7-16(12) med typ 3-4 matematiska graderingar har man då större chanse så och få 13? fan att man inte bara kan få in skiten på ett M system

hehe tufft...
Haha ja precis, kör gärna några matematiska i systemet, visst de blir dyrare men sitter MG så är du på god väg mot tretton

Större chans! Reducerat är bra vafan, mycket billigare system och du är ju med på noterna här ... Du får ganska mkt för liten summa!!

Och bygg gärna på lite då man oftast tjänar på det!!
Du måste få 13 helt enkelt som ett vanligt system, skillnaden är att när du får tretton rätt, så är det lite "lotto" inblandat efteråt, de rader du får med kupongen måste stämma in med den vinst raden, vilket då är en liten chans på typ 10-12 procent, beroende på vilket r-system du spelar ...

Med MG så blir det då större chans att få denna vinstraden då M räknas som rätt när du får in den ..
Var la Splitt eller Spleendid som fick 13 rätt med R0-7-16 va för ett litet tag sen? Utdelningen låg på ca 15 000 har jag för mig... I sånna lägen är det bara att tacka o ta emot, jag fick den själv första veckan på TIPS SM ... Men då var det bara ca 2000kr ... Lite mer drygt, vilket jag ändå var nöjd med