2011-02-24, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splitt
Jag drev lite med er bara!
Haha, ok.

Lycka till inför kvällen!
Citera
2011-02-24, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjölkslyna
Haha, ok.

Lycka till inför kvällen!

Lycka till du också Mjölkslyna!
Citera
2011-02-24, 17:21
Medlem
då e ju reducerat ganska lame eller asså så ? måste man få in spikarna och få lite flax på raderna? men sen samtidigt om man tex kör R-7-16(12) med typ 3-4 matematiska graderingar har man då större chanse så och få 13? fan att man inte bara kan få in skiten på ett M system hehe tufft...

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor
Ja, vid reducerat system har du en liten chans att få den utdelningen som är på tretton om du får tretton rätt dvs! Inte krångligare än så, tror det är 12.5 procent med R-7-16(12) och med R-3-3-24(12) är det lite mindre chans eller ganska mkt mindre chans, ligger på ungefär 6 procent chans att få den verkliga utdelningen på tretton...

Men som sagt är det 12 rätts garanti så får du 13 rätt ligger du förmodligen väldigt bra till ändå! Det är inget fel med att få en bunt 12, 11 och 10or

Som sagt finns det även en LITEN chans att man får utdelningen på tretton, men det ska sägas att de krävs ganska mycket tur för det också!
Citera
2011-02-24, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mAOE
då e ju reducerat ganska lame eller asså så ? måste man få in spikarna och få lite flax på raderna? men sen samtidigt om man tex kör R-7-16(12) med typ 3-4 matematiska graderingar har man då större chanse så och få 13? fan att man inte bara kan få in skiten på ett M system hehe tufft...

Haha ja precis, kör gärna några matematiska i systemet, visst de blir dyrare men sitter MG så är du på god väg mot tretton Större chans! Reducerat är bra vafan, mycket billigare system och du är ju med på noterna här ... Du får ganska mkt för liten summa!! Och bygg gärna på lite då man oftast tjänar på det!!

Du måste få 13 helt enkelt som ett vanligt system, skillnaden är att när du får tretton rätt, så är det lite "lotto" inblandat efteråt, de rader du får med kupongen måste stämma in med den vinst raden, vilket då är en liten chans på typ 10-12 procent, beroende på vilket r-system du spelar ... Med MG så blir det då större chans att få denna vinstraden då M räknas som rätt när du får in den ..

Var la Splitt eller Spleendid som fick 13 rätt med R0-7-16 va för ett litet tag sen? Utdelningen låg på ca 15 000 har jag för mig... I sånna lägen är det bara att tacka o ta emot, jag fick den själv första veckan på TIPS SM ... Men då var det bara ca 2000kr ... Lite mer drygt, vilket jag ändå var nöjd med
Citera
2011-02-24, 18:33
Medlem
Machbets avatar
Citat:
Haha ja precis, kör gärna några matematiska i systemet, visst de blir dyrare men sitter MG så är du på god väg mot tretton Större chans! Reducerat är bra vafan, mycket billigare system och du är ju med på noterna här ... Du får ganska mkt för liten summa!! Och bygg gärna på lite då man oftast tjänar på det!!

Du måste få 13 helt enkelt som ett vanligt system, skillnaden är att när du får tretton rätt, så är det lite "lotto" inblandat efteråt, de rader du får med kupongen måste stämma in med den vinst raden, vilket då är en liten chans på typ 10-12 procent, beroende på vilket r-system du spelar ... Med MG så blir det då större chans att få denna vinstraden då M räknas som rätt när du får in den ..

Var la Splitt eller Spleendid som fick 13 rätt med R0-7-16 va för ett litet tag sen? Utdelningen låg på ca 15 000 har jag för mig... I sånna lägen är det bara att tacka o ta emot, jag fick den själv första veckan på TIPS SM ... Men då var det bara ca 2000kr ... Lite mer drygt, vilket jag ändå var nöjd med

Du så roligt skriva!!

Skämtosido, reducerat är alltid ett bra alternativ när man har svårt att hitta spikar, tänk dock på att lägga dina M-garderingar på de matcher som troligtvis är säkra, dvs skrällmatcherna. Det låter lustigt, men det är dessa matcher du inte vill förlora ditt säkra tecken på.

Ser bra ut för mina rader, alla tre lever fortfarande. Nu hoppas vi att Basel, Lille och Rubin håller!
Citera
2011-02-24, 19:51
Medlem
Germanofils avatar
Det ser ju relativt bra ut i halvtid för de tidiga matcherna. Bara Liverpool som felar. Ingen Gerrard, Suarez eller Carrol i truppen. Men de ska väl ändå klara av att hemmaslå Sparta Prag?

Jag är även lite orolig för att Glasgow Rangers ska tappa. Synd att de släppte in ett kvitteringsmål strax före paus.
Citera
2011-02-24, 19:59
Medlem
Pretenders avatar
Vore ju inte fel om Liverpool kunde näta. Det är ju för bövelen Anfield.
Citera
2011-02-24, 20:05
Medlem
spleendids avatar
Det vore perfekt om det kunde stå sig som det är nu. Då har jag en riktig krigare kvar. Men vadå? Det är ju en simpel sexling bara... Peace of cake.
Citera
2011-02-24, 20:14
Medlem
spleendids avatar
Citat:

Är du ute efter 13 ska du nog följa Splitt, ja. Han fick det för ett litet tag sen. Tror han fått det ett par gånger det senaste halvåret. Kan ha fel, men personligen har det bara blivit sex stycken tolvor genom åren. Mig skola du alltså icke lyssna på. Å andra sidan vill jag inte sitta med 13 och en ny stereo. Ska det va' så ska det va' ordentligt.

Den här gången verkar jag dock rekat ganska väl, so far...
Citera
2011-02-24, 20:22
Medlem
Machbets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Den här gången verkar jag dock rekat ganska väl, so far...

Och där såg Lille rött....
Citera
2011-02-24, 20:54
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machbet
Och där såg Lille rött....

Tydligt det. Flygande holländare kan man också kalla det...
Citera
2011-02-24, 20:56
Medlem
Machbets avatar
Bah. Satt på full pott efter Moskvas kvittering, då kvitterar ju även Glasgow, back on 12!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in