2011-02-21, 22:38
Medlem
Germanofils avatar
Åsikter om följande rad?

1. Inter - B.München 1X2
2. Marseille - Manch.U 2
3. Arsenal - Stoke 1
4. Ajax - Anderl 1X2
5. Liverpool - Sp.Prag 1
6. PSV Eindh - Lille 1X2
7. Villarrea - Napoli 12
8. Dyn Kiev - Besiktas 1X2
9. Manch.C - Aris Thes 1
10. Sp.Moskva - Basel 1
11. Sp.Lissa. - Glasgow R 1X2
12. Stuttgart - Benfica X2
13. Twente - Rubin K. 1X2

Kommer självklart att reduceras, förmodligen med villkor.

Hur säker är ettan på Spartak? Finns det stor risk för X match 7? Vinner United?
Citera
2011-02-22, 01:10
Medlem
hmmmm rätt svår omgång faktiskt......analyserar imorron.... fan 11 rätt sist
Citera
2011-02-22, 01:25
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Åsikter om följande rad?

1. Inter - B.München 1X2
2. Marseille - Manch.U 2
3. Arsenal - Stoke 1
4. Ajax - Anderl 1X2
5. Liverpool - Sp.Prag 1
6. PSV Eindh - Lille 1X2
7. Villarrea - Napoli 12
9. Manch.C - Aris Thes 1
10. Sp.Moskva - Basel 1

Kommer självklart att reduceras, förmodligen med villkor.

Hur säker är ettan på Spartak? Finns det stor risk för X match 7? Vinner United?

United känns läskig. Har aldrig sett Marseille lira. Men blotta vetskapen om att Sir Alex fortfarande styr med finess gör att tvåan knappast utelämnas. Däremot kanske den kryssgarderas. Inget lag är bättre än United på att veta vad man ska göra. Har man en sämre period under matchen så prioriteras defensiven, som vore spelarna programmerade. Det tyder på en grym tränare. Men borta i CL... och mot den afrikanska bitigheten och speeden som brukar toppa Ligue 1-lagen, ptja... X2.

Napoli har ingen chans. Definitivt inte med tanke på resultatet. Man släppte inte in hemma utan inleder försiktigt i tron om att ett mål räcker. Skulle man dessutom få detta enda mål kommer det att försvaras något fruktansvärt. 1X är mer än tillräckligt.

Arsenal utskällda. Krossar.

Twente överraskade senast. Rubin känns som det bättre laget, men måste för mycket framåt, kanske. Twente kommer nog satsa på kontringar och spela på aggregatet. Äh, vågar vinner. X2
Det farliga är om Rubins satsning misslyckas och Twente får första baljan. Då är ettan spikad. Men jag står ändå fast vid X2. Twente låter som ett tvättmedel. Prosit.
Citera
2011-02-22, 12:03
Medlem
charkovs avatar
16 otroliga Europatipsrader.

1. Inter - B.München X
2. Marseille - Manch.U 1X
3. Arsenal - Stoke 1

4. Ajax - Anderl X
5. Liverpool - Sp.Prag X2
6. PSV Eindh - Lille 1

7. Villarrea - Napoli 1
8. Dyn Kiev - Besiktas 1
9. Manch.C - Aris Thes X

10. Sp.Moskva - Basel 1X
11. Sp.Lissa. - Glasgow R 1
12. Stuttgart - Benfica 1X
13. Twente - Rubin K. 1
Citera
2011-02-22, 13:52
Medlem
hmm kan någon förklara hur R system funkar med MG ? asså förstår R system men dem jag tar typ 0-7-16(12) 7 halv graderingar sen om jag kör 2 halv till med MG e dem då hela 1x? asså ej reducerade ?
typ så eller?

Tack!
Citera
2011-02-22, 19:32
Medlem
Germanofils avatar
Såhär fick det bli efter mycket funderande:

335 egna rader
1. Inter - B.München 1X2
2. Marseille - Manch.U 2
3. Arsenal - Stoke 1
4. Ajax - Anderl 1X2
5. Liverpool - Sp.Prag 1
6. PSV Eindh - Lille 1X2
7. Villarrea - Napoli 1X
8. Dyn Kiev - Besiktas 1X
9. Manch.C - Aris Thes 1
10. Sp.Moskva - Basel 1X

Villkor för de garderade matcherna:
Minst 4 och max 5 ettor.
Minst 3 och max 4 tvåor.

Med andra ord så är jag garanterad en hyfsad utdelning om jag sätter 13. Hoppas mycket på Anderlecht, Rangers och Rubin.
Citera
2011-02-23, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mAOE
hmm kan någon förklara hur R system funkar med MG ? asså förstår R system men dem jag tar typ 0-7-16(12) 7 halv graderingar sen om jag kör 2 halv till med MG e dem då hela 1x? asså ej reducerade ?
typ så eller?

Tack!

Matematiska är i princip att du bygger på ditt R-system ytterliggare... Du kommer fortfarande ha 12-rätts garanti, fast med lite dyrare kupong bara.. Grejen nu med matematiska är att på din kupong markeras det med ett M vid sidan av, blir de antingen 1 eller X så vinner du på den oavsett rad... Det är de som är grejen! I ditt "systemkvitto" kommer det att stå ett M på alla 16 rader, vilket betyder att om du lyckas pricka in de övriga 11 på raden, så har du garanterat rätt på dina matematiska om dina tecken har fallit in ... Jag tror det är lite av samma spår du själv är inne på! Alltså har du matematisk och den går in så spelar de ingen roll om de blir 1 eller X. Om du förstår vad jag menar, men har du bara en reducerad gardering så har du 8st ettor och 8st kryss på din kupong (R-16) vilket minskar chansen att få tretton medans i matematiska spelar det ingen roll... Hoppas jag kunde hjälpa lite annars kan man läsa på svenska spel och sånt, spela matematiska garderingar det är väldigt bra och efter första gången kommer du förstå allt som jag gjorde!

11111111 XXXXXXXX = Vanligt reducerad 1X... MMMMMMMM MMMMMMMM = Matematisk Gardering på 1X

Nu till kupongen looool

Arsenal - Stoke - Bara jag som tror på att Stoke kan skaka om Arsenal rejält? Arsenal brukar tappa när man är i ett hybris tillstånd.. Egentligen skall ju Arsenal bara köra över Stoke hemma.. Man vilade spelare mot Leyton också, men 1 2 vore ett roligt spel. Med tanke på Arsenals hemmafacit: 9-1-3 och Stokes bortafacit: 3-1-9

Inter - Bayern - Inte bara för att jag håller på Inter men för att Lucio är tillbaka i truppen och hoppas att han är frisk nog för att starta vilket jag tror, detta skulle betyda väldigt mycket för Inter! Anledningen till att försvaret varit så dåligt på sistonde är för att Lucio inte vart med. Med Lucio i backlinjen skall vi vinna detta hemmamöte och få med ett bra resultat till returen. Spik 1

Marseille - Man U - Detta möte skall United bara vinna, och är streckade väldigt fint.. Men Marseille borta är inte alls enkelt och om något lag vet hur man taktiskt spelar av en match är det United och Ferguson! Därför räcker X2 långt!

Sporting - Rangers - Kupongens finaste spel! Streckat till 59% bara säger jag då Sporting fick med sig 1-1 från bortamötet, på hemmaplan är man betydligt bättre och när Rangers spelat Old Firm i veckan är det bara att tacka och ta emot! Räkna med ett slitet och deppigt Rangers efter Old Firm! Spik 1

Med detta sagt är mitt spel såhär: R3-3-24(12) + 2 MG = 96kr

1. Inter - B.München 1
2. Marseille - Manch.U X2
3. Arsenal - Stoke 12
4. Ajax - Anderl 1X2
5. Liverpool - Sp.Prag 1
6. PSV Eindh - Lille 2
7. Villarrea - Napoli 1X
9. Manch.C - Aris Thes 1
10. Sp.Moskva - Basel 1X2
12. Stuttgart - Benfica X2 MG
13. Twente - Rubin K. 1X MG
Citera
2011-02-23, 03:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor
Matematiska är i princip att du bygger på ditt R-system ytterliggare... Du kommer fortfarande ha 12-rätts garanti, fast med lite dyrare kupong bara.. Grejen nu med matematiska är att på din kupong markeras det med ett M vid sidan av, blir de antingen 1 eller X så vinner du på den oavsett rad... Det är de som är grejen! I ditt "systemkvitto" kommer det att stå ett M på alla 16 rader, vilket betyder att om du lyckas pricka in de övriga 11 på raden, så har du garanterat rätt på dina matematiska om dina tecken har fallit in ... Jag tror det är lite av samma spår du själv är inne på! Alltså har du matematisk och den går in så spelar de ingen roll om de blir 1 eller X. Om du förstår vad jag menar, men har du bara en reducerad gardering så har du 8st ettor och 8st kryss på din kupong (R-16) vilket minskar chansen att få tretton medans i matematiska spelar det ingen roll... Hoppas jag kunde hjälpa lite annars kan man läsa på svenska spel och sånt, spela matematiska garderingar det är väldigt bra och efter första gången kommer du förstå allt som jag gjorde!

11111111 XXXXXXXX = Vanligt reducerad 1X... MMMMMMMM MMMMMMMM = Matematisk Gardering på 1X

Nu till kupongen looool

Arsenal - Stoke - Bara jag som tror på att Stoke kan skaka om Arsenal rejält? Arsenal brukar tappa när man är i ett hybris tillstånd.. Egentligen skall ju Arsenal bara köra över Stoke hemma.. Man vilade spelare mot Leyton också, men 1 2 vore ett roligt spel. Med tanke på Arsenals hemmafacit: 9-1-3 och Stokes bortafacit: 3-1-9

Inter - Bayern - Inte bara för att jag håller på Inter men för att Lucio är tillbaka i truppen och hoppas att han är frisk nog för att starta vilket jag tror, detta skulle betyda väldigt mycket för Inter! Anledningen till att försvaret varit så dåligt på sistonde är för att Lucio inte vart med. Med Lucio i backlinjen skall vi vinna detta hemmamöte och få med ett bra resultat till returen. Spik 1

Marseille - Man U - Detta möte skall United bara vinna, och är streckade väldigt fint.. Men Marseille borta är inte alls enkelt och om något lag vet hur man taktiskt spelar av en match är det United och Ferguson! Därför räcker X2 långt!

Sporting - Rangers - Kupongens finaste spel! Streckat till 59% bara säger jag då Sporting fick med sig 1-1 från bortamötet, på hemmaplan är man betydligt bättre och när Rangers spelat Old Firm i veckan är det bara att tacka och ta emot! Räkna med ett slitet och deppigt Rangers efter Old Firm! Spik 1

Med detta sagt är mitt spel såhär: R3-3-24(12) + 2 MG = 96kr

1. Inter - B.München 1
2. Marseille - Manch.U X2
3. Arsenal - Stoke 12
4. Ajax - Anderl 1X2
5. Liverpool - Sp.Prag 1
6. PSV Eindh - Lille 2
7. Villarrea - Napoli 1X
9. Manch.C - Aris Thes 1
10. Sp.Moskva - Basel 1X2
12. Stuttgart - Benfica X2 MG
13. Twente - Rubin K. 1X MG

Bra analys av matcherna
Citera
2011-02-23, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EyeFartedLOL
Bra analys av matcherna

HAHAHAH din ironi lyyyyser igenom skärmen!! Men jag tar det för på sistonde har jag verkligen inte orkat motivera, har fått höra att jag skriver "böcker" när jag motiverar och de är la inte kul att få höra hahaha Men hur som helst så tror jag på de spikar jag har imorgon!
Citera
2011-02-23, 03:33
Bannlyst
Citat:
HAHAHAH din ironi lyyyyser igenom skärmen!! Men jag tar det för på sistonde har jag verkligen inte orkat motivera, har fått höra att jag skriver "böcker" när jag motiverar och de är la inte kul att få höra hahaha Men hur som helst så tror jag på de spikar jag har imorgon!

nej men seriöst, bra analys av matcherna du skrev om. Sen såklart ironin om att du använder rätt många smileys
Citera
2011-02-23, 03:42
Medlem
Hahahha!! Några tips inför imon? Fan har gått knackigt på sistonde, fattar inte varför jag failar hela tiden, som idag kunde lätt gjort en seriös kupong med fina matcher ... Men väljer att dra en 9-ling med 10 kr i insats... Hahaha sätter ju Blackpool bland annat kunde dratt en seriös och vunnit med högre insants ...
Citera
2011-02-23, 08:55
Medlem
Germanofils avatar
Citat:

Nu till kupongen looool
Bäng eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto