Citat:
Ursprungligen postat av mAOE
hmm kan någon förklara hur R system funkar med MG ? asså förstår R system men dem jag tar typ 0-7-16(12) 7 halv graderingar sen om jag kör 2 halv till med MG e dem då hela 1x? asså ej reducerade ?
typ så eller?
Tack!
Matematiska är i princip att du bygger på ditt R-system ytterliggare... Du kommer fortfarande ha 12-rätts garanti, fast med lite dyrare kupong bara.. Grejen nu med matematiska är att på din kupong markeras det med ett M vid sidan av, blir de antingen 1 eller X så vinner du på den oavsett rad... Det är de som är grejen! I ditt "systemkvitto" kommer det att stå ett M på alla 16 rader, vilket betyder att om du lyckas pricka in de övriga 11 på raden, så har du garanterat rätt på dina matematiska om dina tecken har fallit in ... Jag tror det är lite av samma spår du själv är inne på!

Alltså har du matematisk och den går in så spelar de ingen roll om de blir 1 eller X. Om du förstår vad jag menar, men har du bara en reducerad gardering så har du 8st ettor och 8st kryss på din kupong (R-16) vilket minskar chansen att få tretton medans i matematiska spelar det ingen roll... Hoppas jag kunde hjälpa lite annars kan man läsa på svenska spel och sånt, spela matematiska garderingar det är väldigt bra och efter första gången kommer du förstå allt som jag gjorde!
11111111 XXXXXXXX = Vanligt reducerad 1X... MMMMMMMM MMMMMMMM = Matematisk Gardering på 1X
Nu till kupongen looool
Arsenal - Stoke - Bara jag som tror på att Stoke kan skaka om Arsenal rejält? Arsenal brukar tappa när man är i ett hybris tillstånd.. Egentligen skall ju Arsenal bara köra över Stoke hemma.. Man vilade spelare mot Leyton också, men
1 2 vore ett roligt spel. Med tanke på Arsenals hemmafacit: 9-1-3 och Stokes bortafacit: 3-1-9
Inter - Bayern - Inte bara för att jag håller på Inter men för att Lucio är tillbaka i truppen och hoppas att han är frisk nog för att starta vilket jag tror, detta skulle betyda väldigt mycket för Inter! Anledningen till att försvaret varit så dåligt på sistonde är för att Lucio inte vart med. Med Lucio i backlinjen skall vi vinna detta hemmamöte och få med ett bra resultat till returen.
Spik 1
Marseille - Man U - Detta möte skall United bara vinna, och är streckade väldigt fint.. Men Marseille borta är inte alls enkelt och om något lag vet hur man taktiskt spelar av en match är det United och Ferguson! Därför räcker
X2 långt!
Sporting - Rangers - Kupongens finaste spel! Streckat till 59% bara säger jag då Sporting fick med sig 1-1 från bortamötet, på hemmaplan är man betydligt bättre och när Rangers spelat Old Firm i veckan är det bara att tacka och ta emot! Räkna med ett slitet och deppigt Rangers efter Old Firm!
Spik 1
Med detta sagt är mitt spel såhär:
R3-3-24(12) + 2 MG = 96kr
1. Inter - B.München
1
2. Marseille - Manch.U
X2
3. Arsenal - Stoke
12
4. Ajax - Anderl
1X2
5. Liverpool - Sp.Prag