2010-11-14, 19:16
Medlem
jont3hs avatar
Har två rader med chans till 10 rätt.

Milan 2 - 2
Madrid X - 2
Valencia 1 - X

Haha, liten chans
Citera
2010-11-14, 19:22
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machbet
Har jag räknat rätt nu om jag säger att jag är garanterad 10 ifall Valencia och Real vinner?
För från vad jag kan se så har jag 3 rader kvar med chans till 10 rätt.
1:a raden är Inter vinnare, 2:a är kryss 3:e är Milan vinnare.
Sedan eftersom jag missade min halvgardering på Racing - Espanyol, så borde väl en av dessa ge en dubbel tia?

Japp. Då är du garanterad 2 tior, och mer än så får du inte. Bara heja på Milan.

Ha. Jag kollade alla mina nu och får 1 rad med 10 rätt vid oavgjort eller Milanseger. Dessutom får jag ju 2 tior eftersom jag missade en matematisk halva.

Så Realseger nu och sen vore det guld om Getafe kunde plocka en poäng. Kanske inte ens blir utdelning annars, d.v.s. om både Real och Valle vinner.
Citera
2010-11-14, 19:28
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jont3h
Har två rader med chans till 10 rätt.

Milan 2 - 2
Madrid X - 2
Valencia 1 - X

Haha, liten chans

Jag hoppas att ditt andra alternativ sitter.

Milan X2
Real 2
Valencia 1X MG

Är alltså mina förutsättningar för 10 rätt.
Citera
2010-11-14, 19:32
Medlem
Machbets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Japp. Då är du garanterad 2 tior, och mer än så får du inte. Bara heja på Milan.

Ha. Jag kollade alla mina nu och får 1 rad med 10 rätt vid oavgjort eller Milanseger. Dessutom får jag ju 2 tior eftersom jag missade en matematisk halva.

Så Realseger nu och sen vore det guld om Getafe kunde plocka en poäng. Kanske inte ens blir utdelning annars, d.v.s. om både Real och Valle vinner.

Härligt, nu blir det reducerat vid stryket nästa gång, man får ju ett mycket mer underhållande system än tråkiga m-systemen.

Frågan är vad 10 rätt ger om Real och Valencia vinner, troligtvis flyger vi ner under 50 kr strecket, vilket resulterar i att jag inte ens får tillbaks insatsen.

Fan, det är inte varje dag man ser ett lag som är streckade till 1% vinna! Det är såna här dagar man vill sitta med den procenten.
Citera
2010-11-14, 19:35
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Fan, det är inte varje dag man ser ett lag som är streckade till 1% vinna! Det är såna här dagar man vill sitta med den procenten.

Hade suttit fint. Är dock glad att jag inte gör det idag eftersom jag missade med 12 på Samp. Det hade svidit.

Känns rätt meningslöst att hoppas på 10 rätt. Så fort Real tar ledningen är det max 50 kr kvar på 10 rätt. Om Valencia också gör det, ja då är det förmodligen ingen utdelning kvar på 10. Så du är i stort sett körd för utdelning skulle jag säga.
Citera
2010-11-14, 19:43
Medlem
Machbets avatar
Bara jag som undrat vart Robinho82 tagit vägen? Nu vet jag.
Tråkigt nog så har han blivit avstängd, och det verkar röra sig om 6 månader.
Synd, för jag gillade hans försnack inför landslagkamperna.

För ja, landslagskamper är vad onsdagens rad kommer handla om, rättare sagt 13 st.
Usch tvi blä, frågan är om man ska hålla inne insatsen och dubbla upp på lördag istället?
Citera
2010-11-14, 19:49
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Bara jag som undrat vart Robinho82 tagit vägen? Nu vet jag.
Tråkigt nog så har han blivit avstängd, och det verkar röra sig om 6 månader.
Synd, för jag gillade hans försnack inför landslagkamperna.

För ja, landslagskamper är vad onsdagens rad kommer handla om, rättare sagt 13 st.
Usch tvi blä, frågan är om man ska hålla inne insatsen och dubbla upp på lördag istället?

Jag trodde Robinho fått bättre saker att tänka på, men en avstängning är förstås tung. Själv blev det en månad senast så jag håller mig i skinnet och svävar inte ut i delforum där jag vet att jag kan göra bort mig. Här i Spel & Dobbel är man lika trygg som en guldfisk i pantburk.

Intressant med landskamper. Alla verkar inte vara EM-kval heller. Är någon match kval förresten? Många nationer som testar spelare. Tror det kan finnas pengar att hämta.
Citera
2010-11-14, 20:43
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Känns rätt meningslöst att hoppas på 10 rätt. Så fort Real tar ledningen är det max 50 kr kvar på 10 rätt. Om Valencia också gör det, ja då är det förmodligen ingen utdelning kvar på 10. Så du är i stort sett körd för utdelning skulle jag säga.

Rätt hyfsad koll på utdelningen, eller?
Citera
2010-11-14, 21:02
Medlem
spleendids avatar
Det var som fan. Någon jävel sitter med 13. Inte helt oväntat kanske, men ändå. Sunderland.

Själv kan jag väl bara hoppas att det står sig. 112 kr för en insats på 384 är väl fy skam egentligen, men hellre det än ingenting. Allt hänger ju dock på Getarsle.
Citera
2010-11-14, 21:38
Medlem
Machbets avatar
Citat:
Det var som fan. Någon jävel sitter med 13. Inte helt oväntat kanske, men ändå. Sunderland.

Själv kan jag väl bara hoppas att det står sig. 112 kr för en insats på 384 är väl fy skam egentligen, men hellre det än ingenting. Allt hänger ju dock på Getarsle.

Hur kan det vara möjligt att 6 st sitter med en 2a på Sunderland?!
Härliga 30kr tillbaks!
Citera
2010-11-14, 21:46
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Hur kan det vara möjligt att 6 st sitter med en 2a på Sunderland?!
Härliga 30kr tillbaks!

Grejen är den att resten av raden är jävligt lätt. Real, Arsenal, Valencia, Gefle, Sevilla, Bologna, Palermo, Hercules. Utöver Sunderland är det faktiskt inte en enda egentlig skräll. Visst, det är några oavgjorda matcher i mitten, men de är ändå bara 3 st och de är dessutom inte helt oväntade. Själv faller reduceringen på Sociedad. Hade de klarat oavgjort hade jag haft 11. Men Chievo är väl ändå ett jävla krysslag. Åtminstone på bortaplan. Jag såg deras match mot Parma, som slutade 0-0. Nu lirar dom 0-0 igen. De går verkligen inte framåt för fem öre när de spelar borta. De gör det visserligen bra, men vilket tråkigt jävla lag.
Citera
2010-11-14, 21:54
Medlem
Machbets avatar
Citat:
Grejen är den att resten av raden är jävligt lätt.

Så sant.

De som garderade upp Sunderland ska ha cred.
Inter - Milan är en iaf perfekt avrundning på en söndagskväll, även fast inga stora pengar rullades in.

Frågan är hur man ska göra till onsdagen, en rad blir det såklart, men brukar vara svårt att hitta förhandsinfo om landskamper.
Det är väl knappt några av storlagen som släpper iväg spelare för en fjuttig träningsmatch, eller?

Som sagt, det blir nog än en gång att ta kryssfördelningen med en nypa salt. Dock så verkar många lag var jämbördiga med varandra, så frågan är vilka som får hem flest klubbspelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in