Klart som fan fel lag avgör överallt. Jag hade mått riktigt fint om Sociedad och Zaragoza vunnit istället. Nu blir det en normalrad ändå som drar ned utdelning på 10 och 11. Synd.
Chansen till 11 rätt är fortfarande 1 på 9. Hade jag däremot torskat på en reducerad gardering så hade chansen ökat till 95 % chans! Det är alltså mycket bättre att torska på en reducerad gardering än på en matematisk. Visst, jag får minst 2 elvor om jag får 11 rätt, men chansen att överhuvudtaget få 11 rätt hade alltså gått från 1 på 9 till 95 % chans om jag inte torskat på en matematisk.
Senast redigerad av spleendid 2010-11-14 kl. 19:02.
Frågan är varför inte chelsea fått knulla den här veckan, för så här dåliga har jag inte sett dem på länge..
Fan kan bara få tio pga av mitt reducerande
Frågan är varför inte chelsea fått knulla den här veckan, för så här dåliga har jag inte sett dem på länge..
Fan kan bara få tio pga av mitt reducerande
De skämmer verkligen ut sig. Gör inte en balja. Men det är sånt som händer en gång per säsong. Gäller att hitta denna enda gång. Förmodligen får vi ingen med 13 idag. Det är ändå 3 raka kryss i mitten.
Sundsvall var verkligen inte mkt att hurra för. Sopor som inte gör ett mål på två matcher mot ett annat soplag.
Ja, Chelsea kan man väl förlåta sig för att man spikade, 1% satte 2an på Sunderland.
Som vanligt missar jag mina 1 2 garderingar.
Så 10 rätt är vad jag kan få, dock så är ju Real och Valencia spikar så utdelningen sjunker väl tyvärr med mina 10 rätt.
Spleendid
Har jag räknat rätt nu om jag säger att jag är garanterad 10 ifall Valencia och Real vinner?
För från vad jag kan se så har jag 3 rader kvar med chans till 10 rätt.
1:a raden är Inter vinnare, 2:a är kryss 3:e är Milan vinnare.
Sedan eftersom jag missade min halvgardering på Racing - Espanyol, så borde väl en av dessa ge en dubbel tia?
Senast redigerad av Machbet 2010-11-14 kl. 19:15.
En sanning med viss modifikation. Du missar en och sätter en. Men jag vet hur det känns. De enda matcherna man kommer ihåg är ju de matcher man missar.
Själv har jag kollat upp min reducering nu. Det kan bli 11 i ramen, men högst 10 som utdelning. Jag får 10 om Milan vinner. Mer än så vet jag inte. Möjligt att det blir 10 om det blir oavgjort också. Orkade bara kolla den raden som låg närmast 11 uppifrån sett.