2010-10-31, 17:04
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Varför det? MFF möter BP imorgon och då är dom på samma poäng igen.

Var inte så säker på det. BP har åtminstone något att kämpa för, till skillnad från Häcken. Däremot tror jag definitivt att MFF krossar Mjällby i sista. Men sista orosmolnet torde verkligen vara BP imorgon.
Citera
2010-10-31, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Var inte så säker på det. BP har åtminstone något att kämpa för, till skillnad från Häcken. Däremot tror jag definitivt att MFF krossar Mjällby i sista. Men sista orosmolnet torde verkligen vara BP imorgon.

Sista orosmolnet var Häcken. Kaos (turken) i BP efter Imad dampa och sen har dom massa skador i backlinjen och måste gå framåt eftersom dom behöver alla poäng, lag som går framåt = mumsbit för MFF.

Pär Asp och Segerström avstängda.
Citera
2010-10-31, 17:06
Medlem
Germanofils avatar
Skittips. Allsvenskan suger fetballe som vanligt. Har blivit en tradition att missa minst 2 matcher där varje söndag. Den ligan är ju helt omöjlig att tippa. Finns ingen som helst logik bakom resultaten.

Längtar tills svenska kuksugarserien är slut så att vi slipper den på söndagskupongen!

Sen kan Chievo gå och runka. Uselt att inte lyckas göra mål!
Citera
2010-10-31, 17:07
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinho82
Jag joinar på onsdag. Tror det kan bli en rad som ger fina pengar faktiskt.
Grupperna har tagit sig till ett sånt skede där vissa större klubbar kan dåsa till lite och prioritera ligaspelet.

Ja, det ska bli roligt på onsdag. Nästa vecka är dessutom sista veckan jag spelar stort på Stryktipset. Har lovat mitt bolag att den andra parten ska få bestämma mer nästa vecka (den här veckan var jag väldigt okuvlig, hehe), så jag är tvungen att punga ut på stryket en gång till. Men därefter lägger jag den större insatsen på Europanöjet. Det är faktiskt så mycket roligare.
Citera
2010-10-31, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ja, det ska bli roligt på onsdag. Nästa vecka är dessutom sista veckan jag spelar stort på Stryktipset. Har lovat mitt bolag att den andra parten ska få bestämma mer nästa vecka (den här veckan var jag väldigt okuvlig, hehe), så jag är tvungen att punga ut på stryket en gång till. Men därefter lägger jag den större insatsen på Europanöjet. Det är faktiskt så mycket roligare.

Tycker det bästa är att man kan bygga upp spänning genom att spika sena matcher och gardera friskt på dussinmatcher och potentiella skrällar tidigt på dagen.
Så om det skräller så sitter man med en trippel när det är dags för kvällsmatcherna. Och då vet man att om den sitter så kan man penetrera vilt åt alla håll och frodas med sina pengar.

Just nu gråter jag dock. Min kupong kan faktiskt hålla... bara för att den inte är inlämnad.
Citera
2010-10-31, 18:02
Medlem
Machbets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Varför det? MFF möter BP imorgon och då är dom på samma poäng igen.

Häcken verkar ha klappat ihop totalt, så Malmö får hoppas på att Helsingborg inte nätar mer, för nu skiljer det bara 4 mål.
EDIT. Not
Senast redigerad av Machbet 2010-10-31 kl. 18:19.
Citera
2010-10-31, 18:36
Medlem
charkovs avatar
Citat:
Dont worry, be happy!. Fixar vi lätt som en plätt, Brommapojkarna imorrn!.
Citera
2010-10-31, 18:59
Medlem
Machbets avatar
Mina garderingar misslyckades jag med totalt idag, har 3 st som inte har gått in. haha
Citera
2010-10-31, 20:00
Medlem
På ena kupongen smäller jag in mina spikar (napoli, HIF, AIK) men missar självklart både häcken och deportivo.

På andra missar jag ena spiken (Kalmar) och har resten i ramen än sålänge, Fiorentina och Bilbao helgarderade...

Tröööött blir jag
Citera
2010-10-31, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waallie
På ena kupongen smäller jag in mina spikar (napoli, HIF, AIK) men missar självklart både häcken och deportivo.

På andra missar jag ena spiken (Kalmar) och har resten i ramen än sålänge, Fiorentina och Bilbao helgarderade...

Tröööött blir jag

Det är mycket bättre att köra en kupong och gardera mer än att köra två olika kuponger.
Citera
2010-10-31, 21:33
Medlem
spleendids avatar
Vi ser ut att gå mot en ensam vinnare ikväll. Det är möjligt att den/de som har chansen har uteslutit något tecken i den italienska matchen, men jag tvivlar starkt på det.

Roligt att se att denna omgång om det blir en ensam vinnare passar perfekt in i statistiken.En rad med 4 ettor, 5 kryss och 4 tvåor är nämligen precis vad det har varit flest gånger vi tidigare haft en ensam vinnare på Europatipset.
Citera
2010-10-31, 21:50
Bannlyst
Är det bara jag som tyckte att kupongen inte var så svårt att det bara finns 1-2 vinnare med 13?!

Skrällen måste vart Kalmar, om det ens var skräll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in