2010-10-17, 16:44
Bannlyst
Yes! Har X2 på nästan alla Göteborg-system. Den var bra.

Edit: Det höll ju i nästan en minut... bra IFK!
Citera
2010-10-17, 16:45
Medlem
Machbets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinho82
Tråkigt som fan ändå att Juve och Samp levererar. Det var ju där cashen satt...
Vem ska nu vika ner sig? Hoppas lite på att det går åt skogen för Mallorca.

Ja men allt kan ju hända, det fick vi se nyss!

Hoppas dock på borta segrar för Lazio, City och Sevilla. Men de är väl egentligen inga pengar där.
Citera
2010-10-17, 16:45
Medlem
jont3hs avatar
BP 1-1
Citera
2010-10-17, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Machbet
Ja men allt kan ju hända, det fick vi se nyss!

Hoppas dock på borta segrar för Lazio, City och Sevilla. Men de är väl egentligen inga pengar där.
Laziomatchen var väl fördelningen relativt jämn, så allt utom kryss där tar väl ner utdelningen egentligen.
Citera
2010-10-17, 16:48
Bannlyst
Synd att Djurgården vek ned sig totalt för annars hade jag haft en så gott som klar 13-rättare redan nu om det inte skulle line up med en massa raka X eller 2r.

Men, så ska det väl vara. Blir nog några tolvor idag. Tyvärr lär utdelningen vara rutten.
Citera
2010-10-17, 16:50
Bannlyst
Fem minuter added on... typiskt italienskt mygel.
Citera
2010-10-17, 16:51
Bannlyst
Jag skulle satt alla pengar på att El Kabir skulle avgöra i andra halvlek istället
Citera
2010-10-17, 16:53
Bannlyst
Notering: Det är i skrivande stund noll tvåor på tipset. För mitt välmående bör åtminstone City och IFK Göteborg vinna borta. Helst ytterligare någon. Nån skräll.
Citera
2010-10-17, 16:54
Medlem
Machbets avatar
Sådär ja! Även att pengarna sjönk så ökades min chans på 13-rätt på bra.

BP - GBG kändes ju så säker när Götet tar ledningen, men så kvitterar BP bara minuten efter. Jag har X2 dock, men gillar inte att de kvitterade så kort inpå..
Citera
2010-10-17, 16:57
Medlem
Germanofils avatar
6 matcher färdigspelade varav jag tippade 5 fel.

Men vad fan. Orka tippa favoriter liksom!
Citera
2010-10-17, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Machbet
Sådär ja! Även att pengarna sjönk så ökades min chans på 13-rätt på bra.

BP - GBG kändes ju så säker när Götet tar ledningen, men så kvitterar BP bara minuten efter. Jag har X2 dock, men gillar inte att de kvitterade så kort inpå..
Håller helt med dig.

Tar gärna tvåan av anledningen att jag ändå har någon form av beroende av att det faktiskt blir tvåor på raden. Det räcker liksom inte med bara Man City. Och övriga lag litar jag inte på för fem öre.

Det positiva är nu att jag har utrymme för skrälltvåor i spanien utan att gå över min kvot för tvåor.
Men då ska ju skrällarna komma också...
Citera
2010-10-17, 17:02
Medlem
Machbets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinho82
Håller helt med dig.

Tar gärna tvåan av anledningen att jag ändå har någon form av beroende av att det faktiskt blir tvåor på raden. Det räcker liksom inte med bara Man City. Och övriga lag litar jag inte på för fem öre.

Det positiva är nu att jag har utrymme för skrälltvåor i spanien utan att gå över min kvot för tvåor.
Men då ska ju skrällarna komma också...

Det är väl på tvåorna jag ser mitt eventuella fall. Jag har spikat två 2or på City och Sevilla.

Nu hoppas vi på Mallis, City och Götet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in