Varfor i helvete g[r det helt ploltsligt inte att skriva de tre sista bokstaverna i alfabetet det star bara> [';.
Varfor ar datorer so javla korkade for, vad fan har datorn for javla abledning att hlet plotsligt borja vagra skjrivca de tre sista bokstaverna i alfabetet
det ar inte roligt det ar inte trakigt ens en gong det ar bara larvigt och det vet datorn mycket val. Varfor dummar sig datorer fast dem kan Varfor hittar dem pa so mycket dumheter ar det inte det ena sa ar det det andra.
Du har nog lyckats 'ndra inmatningsspr[k till engelska p[ datorn!
Windows XP:
Längst ner till höger finns en liten knapp där det troligen står "EN" på din dator, klicka på den och markera "SV Svenska" så löser det sig nog.
Alternativt får Du gå in i kontrollpanelen och där ändra inmatningsspråk, Kontrollpanelen > Växla till klassiskt läge > Nationella inställningar > Välj fliken "Språk" > Klicka på knappen "Information" där kan Du välja vilket språk som ska vara standard mm. mm...
Senast redigerad av Rovarn 2009-03-16 kl. 09:16.
Har du en ikon vere vid Start-fältet som det står En på så tryck på den. Du kan högerklicka på Starfältet och trycka på Verktygsfält och sen Språkfältet. Annars kolla här.
Är jag den enda som tar bort "Amerikanskt tangentbord" från språkfältet så fort jag kan efter installation? Då försvinner både språkfältet och risken för att komma åt denna tydligen vanliga knappkombination av en slump. Enkel lösning.
Är jag den enda som tar bort "Amerikanskt tangentbord" från språkfältet så fort jag kan efter installation? Då försvinner både språkfältet och risken för att komma åt denna tydligen vanliga knappkombination av en slump. Enkel lösning.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!