Flashback bygger pepparkakshus!
2009-03-15, 20:12
Medlem
Tjenis penis

Undrar lite om någon här har lite erfaranhet av att köpa smuggelcigg. Bor själv i Stockholm och funderar lite över: var är bästa och billigaste ställena att få tag på dem?

Jag vet att man kan dra in i närmaste turkkiosk och fråga om dem har extra billiga cigg man kan få köpa, men hur billiga brukar dem vara isåfall?

Tänkte också på om man kunde dra ner till hamnen och köpa av nån lastbilschaffis, men då är frågan: kan man göra så, hur billigt blir det och hur hittarna man bilarna man kan köpa av? Antar att lastbilarna inte rullar av silja line utan man ska väl leta efter någon viss sorts färja?

Är oinsatt men om någon har köpt såhär förut kunde dem kanske berätta hur dem gjorde, jag skulle uppskatta det något enormt.
Citera
2009-03-15, 22:01
Medlem
Grimmjows avatar
Förväntar du verkligen dig ett svar? Såna här grejer är inget folk skriver bara sådär på nätet

Menmen, fråga nån turk om de har jin ling så får du säkert napp.
Citera
2009-03-15, 22:45
Medlem
CBSativas avatar
I min yngre dagar var det en turk som sålde smuggelcigg och som fortfarande gör det. Han köpte ju in de jävligt mycket billigare men eftersom han bara hade fjortisar som kunder så sålde han de för samma pris ändå. Störde inte mig någon vidare eftersom jag snusade under den tiden (och gör fortfarande). Lite knepig var han allt då han sålde lössnus för 90kronor och portion för 35 kr så lös fick man köpa i en annan kiosk
Citera
2009-03-16, 01:15
Medlem
Vet många ställen här nere i Malmö. Bara att kila in och fråga om dom har billiga" cigg, om dom sen börjar peka på Corner och Level så säger du bara "nej, ville ha billiga" och då brukar dom fatta vinken.

Polska Level/LM 25kr
Polska Marlboro/Prince 35kr
Citera
2009-03-16, 15:21
Medlem
Köpte ett pack för någon månad sen, kanske ett år... Hursom, 40 kr för ett pack marlboro light, vet inte varifrån dom kom och är ingen finsmakare så kan inte avgöra hur pass "äkta" dom var. Engelsk text på varningtexten var det med har jag för mig.. Gick bara in på en turkkiosk här i norrort och frågade om han hade några billiga cigg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in