Är du kåt i nån annan ta o berätta det för partnern, detta leder till att du inte behöver vara otrogen för hon/han kommer säkert göra slut. Inga bekymmer alltså.
Och hålla det hemligt är fult, våga stå för att du har knullat nån annan.
Är du kåt i nån annan ta o berätta det för partnern, detta leder till att du inte behöver vara otrogen för hon/han kommer säkert göra slut. Inga bekymmer alltså.
Och hålla det hemligt är fult, våga stå för att du har knullat nån annan.
Man kanske vill ha allt det bästa? Underbart att ha en flickvän och samtidigt knulla andra ju Har iof aldrig knullat någon när jag haft förhållanden.. Men smek och hångel har det ju blivit rätt många ggr..
Självklart skall båda två i ett förhållande veta vart gränsen går och det är något man kommer fram till ganska snart i ett nytt förhålande.
Personligen går min gräns vid en kyss, läppar mot läppar (inte en sydlänsk kindpuss).
Allt efter det, smekningar, hångel... är lika med ADIOS BITCH!
Sprit är ingen förmildrande omständighet!!!
Jag skulle även dumpa en brud om hon gillade att umgås med killar som bara är ute efter att knulla henne. Hon må se till att det aldrig kommer hända, men hennes vilja att umgås med killar som uppenbart bara vill sätta på henne ger henne ett karaktärsdrag jag inte vill vara nära (jävla bekräftelse junkie!).
Självklart skall båda två i ett förhållande veta vart gränsen går och det är något man kommer fram till ganska snart i ett nytt förhålande.
Personligen går min gräns vid en kyss, läppar mot läppar (inte en sydlänsk kindpuss).
Allt efter det, smekningar, hångel... är lika med ADIOS BITCH!
Sprit är ingen förmildrande omständighet!!!
Jag skulle även dumpa en brud om hon gillade att umgås med killar som bara är ute efter att knulla henne. Hon må se till att det aldrig kommer hända, men hennes vilja att umgås med killar som uppenbart bara vill sätta på henne ger henne ett karaktärsdrag jag inte vill vara nära (jävla bekräftelse junkie!).
Oki men om det är så att ens partner har råkat ut för en olycka och är förlamad från midjan och ner, man älskar verkligen sin partner men man har ju behov !! vad ska man då göra? ingen självbiografi men diskutionen har kommit upp och jag är nyfiken på vad andra tycker....
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!