• 5
  • 6
2009-03-17, 03:21
Medlem
-meCCa-s avatar
Har en kompis som tar en tramadol till förfesten när h*n ska ut, funkar väldigt bra på denne... Dessutom inget som varken syns eller märks ute bland vanligt folk (personen som gör detta umgås endast med vanliga ickeliberala när den går ut). Ta inte många bara... Men någon för att lätta upp skallen lite bara
Du ska naturligtvis dricka, men det kan nog vara bra att testa lite under olika kvällar för att hitta just din perfekta mix...
Senast redigerad av -meCCa- 2009-03-17 kl. 03:24.
Citera
2009-03-17, 03:25
Medlem
rossinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4kingacehole
Jag är en partykille och älskar att festa. Fast den senaste tiden har jag knappt fått ut nånting av att dricka alkohol. En gång av 30 får jag en riktigt bra fylla. En sån fylla när man blir glad och euforisk och känner sig som en kung. Oftast blir jag bara lugn, sömnig och på gränsen till introvert. Vilket är motsatsen till hur jag är som person.

Det har lett till att jag börjat fundera över droger. Jag är ute efter en partydrog. Samtidigt får det absolut inte synas att jag e hög iom att jag rör mig i krogsvängen samt att majoriteten av min umgängeskrets inte direkt har en liberal syn på droger. Jag vill mao bara bli den glada sociala partykillen jag en gång var.

Samtidigt är jag så jävla kluven. All drogpropaganda har satt sina spår. Och när man redan har lindriga alkohol och spelproblem kanske inte droger e bästa lösningen.

Tror helt enkelt att du blivit äldre. Känner igen det där.
Vad du än gör, skippa konstgjord stimulantia.
Lycka till
Citera
2009-03-17, 15:48
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rossini
Tror helt enkelt att du blivit äldre. Känner igen det där.
Vad du än gör, skippa konstgjord stimulantia.
Lycka till

Ja du har ju verkligen blivit det iallafall
Citera
2009-03-17, 15:59
Medlem
xaks avatar
Heroin, kör på det.. skitbra partydrog!
Citera
2009-03-17, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4kingacehole
Jag är en partykille och älskar att festa. Fast den senaste tiden har jag knappt fått ut nånting av att dricka alkohol. En gång av 30 får jag en riktigt bra fylla. En sån fylla när man blir glad och euforisk och känner sig som en kung. Oftast blir jag bara lugn, sömnig och på gränsen till introvert. Vilket är motsatsen till hur jag är som person.

Det har lett till att jag börjat fundera över droger. Jag är ute efter en partydrog. Samtidigt får det absolut inte synas att jag e hög iom att jag rör mig i krogsvängen samt att majoriteten av min umgängeskrets inte direkt har en liberal syn på droger. Jag vill mao bara bli den glada sociala partykillen jag en gång var.

Samtidigt är jag så jävla kluven. All drogpropaganda har satt sina spår. Och när man redan har lindriga alkohol och spelproblem kanske inte droger e bästa lösningen.

KOKAIN ingent som märks om man tar normala doser och du blir pigg väldigt social och får ett enormt självförtrpende
Citera
2009-03-17, 17:31
Medlem
Tag_Mans avatar
Skulle personligen säga tjack, det är en billig och väldigt social drog. Reglera doserna efter tillfället och omgivningen.

Vill dock inte rekomendera en total färsking att hoppa rakt in i knarkvärlden.
Citera
2009-03-17, 17:49
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sant
Flashbacks "droghörna" är en en jävla samlingsplats för hjärndöda ungdomar och för cyniskt slödder, förbannade jävla as som gör sig en hacka på all denna skit!

Men de flesta av oss kan åtminstone starta trådar utan att de blir låsta hälften av gångerna.
Citera
2009-03-17, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CXT
Men de flesta av oss kan åtminstone starta trådar utan att de blir låsta hälften av gångerna.

Haha! ägde honom så jävla hårt.

EDIT: dessutom så spammar dom inte sönder hela forum bara för att dom är omogna idioter.
Senast redigerad av Mr.Dee 2009-03-17 kl. 17:56.
Citera
2009-03-17, 21:46
Medlem
Slottas avatar
ja, vad hade denna 'Sant' här att göra då? vanligtvis går man väl in på forum som man har intresse i.. som om jag t ex skulle gå in på matlagningsforumet å va skitarg på alla dumma maträtter... kul att modsen är med ivf
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in