2009-07-24, 09:01
Medlem
Apanalol001s avatar
Valfri china/sushi buffe. Bara grönskar i deras "wok" och enormt mkt ris till en liten laxbit på sushin.
Har gett dessa tillräckligt många chanserna nu, de får fan räcka.
Citera
2009-07-24, 10:25
Medlem
Josefina - katastrof!

Någon som haft oturen eller det dåliga omdömet att äta på Josefina på Kungliga Djurgården i Stockholm? Josefina är dock allt annat än kungligt - ett första klassens skitställe kan man däremot stoltsera med!

De så kallade homemade hamburgers är industritillverkade med en "kött"kvalitet som får Sibylla att framstå som gourmetburgare. Maten i övrigt är så dålig att man undrar om det verkligen är utbildade kockar som ligger bakom detta... Servicen är så katastrofalt ointresserad och arrogant att sura lapplisor är förföriskt tillmötesgående i jämförelse.

Kan bara utfärda en varning för detta ställe. Uteserveringen är stor och skön en varm sommardag, men uppväger tyvärr inte! Njut av sommarstockholm - men inte härifrån!
Citera
2009-07-24, 23:18
Medlem
Fondueboden i Sthlm, allting var så brutalt saltat att det knappt gick att äta...
Citera
2009-07-24, 23:21
Medlem
jag har alltid tyckt om max!
men fan inte den i borås!
kall hamburgare,otrevlig personal!¨
inte alls samma som i umeå när jag va där!
Citera
2009-07-24, 23:31
Medlem
Falco-Foxburrs avatar
Måste vara en hamburgare som jag köpte någonstans mellan Göteborg och Borås, tog dom 30 minuter att tillaga fanskapet.
När vi väl kom iväg och jag fick tid att äta min kvällsmat märkte jag först inte att det bara var ytskitet som var brunt, först efter halva börgaren såg jag i ljuset från någon gatlykta att det var rosa kött, alltså rått hamburgekött.
Fyfan var nära att spy.
Citera
2009-07-24, 23:33
Medlem
meepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoTe
Fondueboden i Sthlm, allting var så brutalt saltat att det knappt gick att äta...

Har aldrig hört talas om stället, men jag måste säga att namnet "Fondueboden" är minst sagt fascinerande.

Vem kommer på att döpa en restaurang till Fondueboden?
Citera
2009-07-24, 23:34
Medlem
ne tacka vet jag Korvan!den vid jetmacken i stenungsund,
Citera
2009-07-24, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meeper
Har aldrig hört talas om stället, men jag måste säga att namnet "Fondueboden" är minst sagt fascinerande.

Vem kommer på att döpa en restaurang till Fondueboden?

Dom uppenbarligen: http://www.fondueboden.se/

Ajuste... Ägaren till stället älskar att ta på alla gästerna. Mycket handen på axeln osv. Sjukt irriterande!
Citera
2009-07-25, 01:34
Medlem
TröttSvensks avatar
Den indiska restaurangen mittemot ingången till Scandic Europa i Göteborg.
Billigt, men vilket skitkäk.
Förrätten som skulle vara någon indisk potatisrätt var Felix potatisbullar med kanel på, jag skojar inte, tog en tugga och återvisade potatisbullarna till köket.
Varmrätten var tandori chicken, det var då typ kokt värphöna med kanel, svartpeppar och en klick yogurt, jag drack upp min ( ljumma öl ) och gick till Scandic och åt deras förträffliga räkmacka istället.
Citera
2009-07-25, 19:14
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Den indiska restaurangen mittemot ingången till Scandic Europa i Göteborg.
Billigt, men vilket skitkäk.
Förrätten som skulle vara någon indisk potatisrätt var Felix potatisbullar med kanel på, jag skojar inte, tog en tugga och återvisade potatisbullarna till köket.
Varmrätten var tandori chicken, det var då typ kokt värphöna med kanel, svartpeppar och en klick yogurt, jag drack upp min ( ljumma öl ) och gick till Scandic och åt deras förträffliga räkmacka istället.
Jag har alltid undrat hur det där indiska stället går runt
"Mother india", eller vad fan det nu heter..
Citera
2009-07-29, 20:06
Medlem
mentometers avatar
Sämsta stället: Pizzabud i Örebro. Blev matförgiftad och spydde och krampade i magen en hel natt.
Citera
2009-07-30, 00:31
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mentometer
Sämsta stället: Pizzabud i Örebro. Blev matförgiftad och spydde och krampade i magen en hel natt.

Pizza anses väl vara det säkraste man kan äta. Vad var det för pålägg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in