2018-08-07, 11:40
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magic-ball
Göteborg, Ruddalens Pizzeria. Falskeligen anklagad att inte ha betalt

https://www.google.com/maps/@57.6593706,11.9200965,3a,30y,226.56h,89.44t/data=!3m5!1e1!3m3!1sDa1VKpuSrBBpvWXolxNmRQ!2e0!6s% 2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DDa1VKpuSrBBpv WXolxNmRQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_ sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26y aw%3D351.07245%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100

Beställde pizza att äta på stället samt betalade direkt, efter 10 minuter kommer pizzan och ytterligare ca 15 min senare är jag mätt och skall gå. Hela denna tid var det bara jag och ahmed där. Medan jag ställer mig upp kommer ahmed nr2 med lastbil och lastar av varor. Jag går ut och ahmed nr1 ropar "hallå du skall betollah" , jag går tilbaka in och säger att jag redan betalt. Han står på sig med "nej det horr du inte" , övertygad att han kommit på mig. Hela situationen är mycket otrevlig att vara anklagad att vara nån smitande bondlurk av nån maktsugen SFIare, "vissa kvitto då vissa kvitto" säger han , under tiden kommer ahmed nr 2 in. Medan jag gräver fram kvittot ur fickan talar ahmed nr 2 med honom på nåt språk att han skall lugna ner sig. När jag väl hittat kvittot har ahmed nr1 försvunnit in nånstans, tydligen insett att han trots allt hade fel. Jag slänger kvittot på disken och säger till ahmed nr2 att "här har ni erat jävla kvitto" han försöker då tona ner att jag inte skall bry mig om den andre men jag är redan uppretad och säger att jag aldrig skall tilbaka till dem.
Nu har jag sedan länge slutat äta på såna ställen, men om man betalar i förväg så ska man alltid ta kvitto, som du gjorde, just med tanke på hur de kamelknullande pedofildyrkarna är. Jag hade fan stannat och krävt en ursäkt av kamelknullaren. Jag hade sagt till kamelknullare 2 att omedelbart hämta ut kamelknullare 1 för att be om ursäkt. För kamelknullare så är det att tappa ansiktet och det är så underbart att tvinga dem till det, f f a p g a deras egen dumhet.
Citera
2018-08-07, 11:42
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polistandborste
Ja, herregud... stanna inte vid Pizzeria 45:an i Ytterhogdal längs väg E45. Fräscht, och trevlig personal, men det verkar saknas en kock

Calzonen kan beskrivas som två platta pannkakor (även i smaken) med någonting emellan, och kebabrullen kanske som bröd med sallad och tomatsås inuti. Fanns det något kött lyckades jag inte känna smaken av det.

Möjligen är hamburgarna och/eller stripsen bättre, men jag tänker inte satsa några av mina pengar på det.
Jag åker där ibland, och stanna hellre några hundra meter norr ut på Petterssons istället. Inget fantastiskt, men helt okej.
Citera
2018-08-07, 12:04
Medlem
Magic-balls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Nu har jag sedan länge slutat äta på såna ställen, men om man betalar i förväg så ska man alltid ta kvitto, som du gjorde, just med tanke på hur de kamelknullande pedofildyrkarna är. Jag hade fan stannat och krävt en ursäkt av kamelknullaren. Jag hade sagt till kamelknullare 2 att omedelbart hämta ut kamelknullare 1 för att be om ursäkt. För kamelknullare så är det att tappa ansiktet och det är så underbart att tvinga dem till det, f f a p g a deras egen dumhet.
Borde fanimej ha gjort det men i det humöret kom jag inte på tanken annat än att komma iväg från skräpet.
Citera
2018-08-07, 12:08
Medlem
jipeesss avatar
hotellrestaurangen "mockba" i st petersburg😲
Citera
2018-08-07, 12:10
Medlem
godboys avatar
Citat:
Borde fanimej ha gjort det men i det humöret kom jag inte på tanken annat än att komma iväg från skräpet.
Jo, jag fattar. Man vill bara iväg liksom. Sen har man ju nästan lust att slå sönder stället, men det är det som skiljer oss från araberna, att vi har styr på våra känslor, medan de vanligen kaozar så fort något går mot dem, sen kaozar det ju vanligen för att jävlas med allt och alla också.
Citera
2018-08-07, 15:46
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Göteborg, Ruddalens Pizzeria. Falskeligen anklagad att inte ha betalt

https://www.google.com/maps/@57.6593706,11.9200965,3a,30y,226.56h,89.44t/data=!3m5!1e1!3m3!1sDa1VKpuSrBBpvWXolxNmRQ!2e0!6s% 2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DDa1VKpuSrBBpv WXolxNmRQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_ sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26y aw%3D351.07245%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100

Beställde pizza att äta på stället samt betalade direkt, efter 10 minuter kommer pizzan och ytterligare ca 15 min senare är jag mätt och skall gå. Hela denna tid var det bara jag och ahmed där. Medan jag ställer mig upp kommer ahmed nr2 med lastbil och lastar av varor. Jag går ut och ahmed nr1 ropar "hallå du skall betollah" , jag går tilbaka in och säger att jag redan betalt. Han står på sig med "nej det horr du inte" , övertygad att han kommit på mig. Hela situationen är mycket otrevlig att vara anklagad att vara nån smitande bondlurk av nån maktsugen SFIare, "vissa kvitto då vissa kvitto" säger han , under tiden kommer ahmed nr 2 in. Medan jag gräver fram kvittot ur fickan talar ahmed nr 2 med honom på nåt språk att han skall lugna ner sig. När jag väl hittat kvittot har ahmed nr1 försvunnit in nånstans, tydligen insett att han trots allt hade fel. Jag slänger kvittot på disken och säger till ahmed nr2 att "här har ni erat jävla kvitto" han försöker då tona ner att jag inte skall bry mig om den andre men jag är redan uppretad och säger att jag aldrig skall tilbaka till dem.
Trodde det skitstället hade brunnit ned.
Åt där för längesen och jävlades med pizzaturken och frågade "vad kör ni med för ost?" och han undrade varför jag frågade det, svarade "jo men den var ju så god!" han flinade lite och sa "det är hemligt" och jag sa "den hemliga billiga skitosten som alla såna här ställen kör med ja"
Han blev sur
Citera
2018-08-07, 16:50
Medlem
Smaka-migs avatar
MAX hamburgare.
Citera
2018-08-08, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag åker där ibland, och stanna hellre några hundra meter norr ut på Petterssons istället. Inget fantastiskt, men helt okej.

Åh fan. Jag provade hamburgare och kebabtallrik ändå, och de var helt OK. Undvik pizzan och stark kebabsås (smakar som sagt bara tomatsås), men den milda såsen är riktigt god. Jag ska prova Petterssons nästa gång
Citera
2018-08-12, 12:29
Medlem
Bright i Malmö
Eller viggos vid Lund central
Citera
2018-08-12, 13:40
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariinel
Bright i Malmö
Eller viggos vid Lund central
Och varför var det så illa? Ifrågasätter inte vad du säger men det blir meningslöst om man inte förklarar vad som gjorde stället till ett av de sämsta. Fler detaljer ger mer intressant läsning.
Citera
2018-08-12, 21:08
Medlem
Det jävla kebabhaket som fanns inne i "köpcentrumet" Leonard i Malmö för en massa år sen, de hade kebabsås gjord av typ filmjölk i sportflaskor och när de satte en ny kebabstock på grillen så skar de inte av plasten utan lät den bara smälta av och droppa ner i flott-tråget.
Citera
2018-08-12, 21:10
Moderator
rotadents avatar
OT om norsk matkultur och matbutiksutbud raderat.

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in