2009-03-14, 13:00
Medlem
Finns det nåt program så att man enkelt kan växla mellan headset och högtalare?
Citera
2009-03-14, 13:11
Medlem
kanskeintes avatar
Det kunde jag göra på egenskaperna för ljudkortet, stänga av och på portar.
Vad är det för fel med att dra ut kontakten för headsetet elelr bara sänka volymen?
Citera
2009-03-14, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanskeinte
Det kunde jag göra på egenskaperna för ljudkortet, stänga av och på portar.
Vad är det för fel med att dra ut kontakten för headsetet elelr bara sänka volymen?

jobbigt
Citera
2009-03-16, 15:20
Medlem
ljud inställningen

Förmodligen har du USP headsett. Som jag har gjort har jag lagt ut "ljud inställningen" ifrån kontrollpanellen till mitt Skrivbord så om jag vill spela, går jag bara in och ändrar i inställningarna. Om du vill ha musik på högtalarna medan du spelar så sätter du på tex winamp när högtalarna är igång sedan ändrar du bland ljudkorten till headsett sen är det bara att börja spela. Hur skönt som hälst.
Citera
2009-03-16, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snip3rWarfaCe
Förmodligen har du USP headsett. Som jag har gjort har jag lagt ut "ljud inställningen" ifrån kontrollpanellen till mitt Skrivbord så om jag vill spela, går jag bara in och ändrar i inställningarna. Om du vill ha musik på högtalarna medan du spelar så sätter du på tex winamp när högtalarna är igång sedan ändrar du bland ljudkorten till headsett sen är det bara att börja spela. Hur skönt som hälst.

...?

Själv köpte jag en liten mediahub för ca 100:- trycker bara på en knapp så skiftar det. Kanonbra.
Citera
2009-03-16, 16:14
Medlem
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=21901106

Kan vara den som HerrNilson talade om
Senast redigerad av Miffeltoffel 2009-03-16 kl. 16:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in