Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Det är många trådar om hur vi vill ha forumet, tillägg, borttagningar, regler och buggfixar.
Det finns också en förmåga att klaga på moderatorer väldigt mycket, för att "de inte sköter sig",
(läs: användarna har inte läst reglerna tillräckligt).
Då är frågan:
Hur vill
ni ha forumet? Hur sköter
vi användare oss? Är vi förjävliga?

För att svara på dina frågor kort och koncist:
* Lugnt, städat och sakligt.
* Sisådär...en del nya beter sig som om detta vore deras privata frågelåda/hjälpmedelscentral och det kan bli rätt tjatigt efter ett tag.
* Nej, de flesta är faktiskt precis som folk är mest, med allt vad det innebär.
Mer personlig utvikning: överlag gillar jag Flashbackarna precis lika mycket som före jag blev mod.
De flesta är faktiskt trevliga och i många fall kunniga, var och en inom sitt område, och det är ju precis det admin strävat efter: att detta inte bara ska vara ett diskussionsforum utan även en kunskapsbank.
De flesta som varit här ett tag vill precis som vi mods att FB ska hållas rent från skräptrådar och trams och där är RP ett ovärderligt hjälpmedel eftersom forumet växt så otroligt senaste året att det inte finns en mänsklig möjlighet för oss mods att hänga med, iaf inte om vi ska kunna ha ett liv vid sidan om.
Så allt som allt gillar jag användarna!
Detta framförallt för att jag själv räknar mig dit och att jag har denna illusoriska "makt" har iaf inte lurat mig till att tro att jag är förmer.
Om den dan kommer räknar jag med att jag får arga pm om att jag ska skärpa mig!