Citat:
Ursprungligen postat av Attackliberal
Jag har legat inne på avgiftning, det är inte kul.
Vidare, var du tydlig med att förklara situationen? Varför krånglade du med sjuktaxi osv? Varje gång jag varit på psyket som missbrukare har jag blivit väl behandlad. Man får den behandling man förtjänar - oftast.
Ok, men du slutade ju knappast ett långvarit bruk/missbruk av benso cold turkey på en avgiftning, du fick ju garanterat kramplösande piller minst, förmodligen även benso.
Alltså. Har du ens läst första inlägget?
Vadå krånglade med sjuktaxi? Jag fick inte köra bil sa ambulanspersonalen, ifall jag skulle få kramper eller krampanfall meddans jag körde.
Man får den behandling man förtjänar? Ok, så på vilket sätt förtjänar jag att bli totalt nergrävd i skogen av en läkare som troligtvis trollade mig (hon kan omöjligt ha varit seriös med att jag har panikångest och kramper pga nikotin)
Antar att du inte bor i en stad där 80% av ungdomarna pundar isåfall.
Som sagt så i hälsingland, trots mitt missbruk, så har jag fått helt underbar hjälp, liksom, läkaren skrev ut 30st nya imovane trots att jag käkat upp 100st på fyra dygn, bara för att han vet att jag får gränspsykotiska problem om jag inte får sova.
/Fordie