2007-04-28, 09:39
Bannlyst
http://www.expressen.se/noje/1.657285

Citat:
Men Fadde släpptes inte dagen därpå?
– Nej, han gjorde inte det. Jag gick till Eriksbergskliniken som planerat dagen efter och fick mina botoxinjektioner.
– Jag är nöjd med operationerna och har inte längre ont, men jag har knappt hunnit tänka på ingreppen.

Efter en sån traumatiskt upplevelse efter att 2 poliser stormat villan och hon bara var i top och trosor och fadde hamnat i häktet... Ja då måste hon nämna hur nöjd hon är med botoxinjektonerna

Fadde måste känna sig nöjd

2007-04-28, 10:16
Medlem
Joe Blows avatar

Det är jävligt roligt att en sådan här artikel om polisingripande, åtal, möjlighet till sex års fängelse, panikångest, pattexpansioner, botoxhysteri, ekonomiska problem, bostadsproblem, samt allmän trauma med gråt och tandagnisslan hamnar i avdelningen NÖJE.
Personligen ger jag Expressen en liten extrapoäng för det.
2007-04-28, 12:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MetalBull
Jag förundras över detta intresse för Linda "Bionda" Rosing. Nästan alla klagar över henne och skriver rätt elaka saker om henne. Hon är ju en kvinna som förtjänar respekt...

(Nää... Jag är inte Fadde eller nån annan i hennes närhet... Jag har aldrig träffat henne, såg endast två eller tre avsnitt av Big Brother, känner ingen som känner henne och har endast läst om henne och sett bilder av henne i kvällstidningarna och på nätet.)

Hon är vacker, det var hon ju även före sina operationer, och hon är rätt läcker nu med... (Nu gillar jag ju i och för sig "silicon-brudar")... Hon är ju helt öppen med vad hon vill, vad hon ska göra och vad hon känner... Det är ju inte alla tjejer som är det... Kanske är hon naiv, kanske är hon alltför öppen, kanske är hon smartare än de fleta av oss...

Jag vet inte om det är synd om henne eller om vi alla ska se upp till henne... Jag tycker bara att det är synd att så många sluter upp till denna ibland till synes hånfulla smutskastning av henne.

Vad har vi för rätt att så kategoriskt se ner på henne? Har hon gjort någon av oss illa? Visst läser många av oss nyheterna om henne... Många ogillar henne och menar på att hon förr eller senare hamnar i porrbranschen (vilket jag tror och hoppas att hon inte gör... Inser ni inte att om hon läste allt det som sägs och skrivs om henne får henne eventuellt att må sämre...

Jag känner henne som sagt inte, men jag ogillar att andra som känner henne lika lite som jag nedvärderar henne så...

Visst... Det skrivs ovanligt mycket om henne i tidningarna om ganska ointressanta saker... Att hon opererat sig, att hon ska slå sig in på en ny karriär, att hon besökt Fadde i häktet o.s.v...

Men vi slukar ju i oss detta nyhetsflöde som ett barn som ammar... Vi frossar i nyheter om människor som lyckats, eller misslyckats, mer än oss själva...

Jag har aldrig träffat henne, jag känner henne inte, känner ingen som har träffat henne... Alltså vill jag inte fälla några alltför nedvärdernade eller upplyftande kommentarer om henne...

Det enda jag kan säga om henne är att jag tycker att hon var en snygg, (kanske ovanligt snygg) tjej under "Big Brother-perioden", och jag tycker hon är riktig snygg nu med... Jag gillar, som tidigare nämnts, blonda tjejer med stora bröst... Med det menar jag att jag finner henne attraktiv och inget annat...

Jag har ingen aning om hon mår dåligt, eller är smart eller bara vill ha uppmärksamhet. Hon är utan tvekan en person som berör många av oss. Många verkar ogilla henne medan många tycker hon är attraktiv och intressant... Men... Hon är en kändis och en intressant person, annars så skulle inte det finnas så många inlägg om henne här...

Varför denna smutskastning? Varför se ner på dom som redan eventuellt "är nere"??? Ska man inte försöka hjälpa dom som "är nere" och mår dåligt??? Ska man inte ha sympati för dom som inte klarar av att leva utan uppmärksamhet??? Är dessa personer mindre värde än andra? Det finns andra personer som har större "handikapp". Varför är inte alla lika mycket värda???
-----------
Vore bra om du poänterar det som hon gjort som är BRA
för mig så har hennes karriär varit en enda pannkaka från början till där hon är nu

Nu ska jag vara med i playboy..
nu ska jag inte vika ut mig mera
nu ska jag bara vika ut mig mera
nu ska jag bla bla bla bla bla bla bla
2007-04-28, 14:44
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Ha ha ha kan tänka mig vad Slabbeduskan kråmade sig i BH och trosor, har ju sett henne kråma sig i 100 dygn. Ett par konstaplar är inte fy skam på morgonkvisten när man köpt nya tuttar och är nybootxad. Undrar om hon frågade dem om de töckte hon var snögg? En mening som hon upprepade var 15:e minut i BB, vid alkholintag var det var 10:e sekund.

Klart hon flyttar, hon är väl vräkt.

Varför frågar inte skjutjärnsjournalisten var Slabbeduskparet fått sina pengar från? Tror vi är många som undrar efter snyfthistorier om att man inte har en tjuga att åka tunnelbana för till att köpa tuttar och botox för 10 000-tals kronor.
2007-04-28, 15:09
Medlem
Lumbricuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes

Efter en sån traumatiskt upplevelse efter att 2 poliser stormat villan och hon bara var i top och trosor och fadde hamnat i häktet... Ja då måste hon nämna hur nöjd hon är med botoxinjektonerna

Fadde måste känna sig nöjd

Var inte hon ute och joggade vid tillslaget?
2007-04-28, 16:00
Medlem
Aero08s avatar
Såg löpet nere på ICA, nån mer som tänkte på att det bara stod Linda och Inte Linda Rosing. Va fan är det som händer?!
2007-04-28, 17:15
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lumbricus
Var inte hon ute och joggade vid tillslaget?
Jo i BH och trosor, en vanlig outfit 24/7 för fotomodell, författare, sångerska, politiker, pokerspelare, programledare, väderflicka, komvuxstuderande, playboybrud, föreläsare och sist men inte minst mamma.

Joggingen vid tillslaget skrevs det om en annan dag, nu är det BH, trosa och banankartong som gäller, sluta att ifrågasätta Expressens fantastiska journalister, de gör bara sitt jobb, åhhhh fy fasiken vad de gör det bra.
2007-04-29, 11:52
Medlem
Bruce Waynes avatar
Dagens BB-Linda... mer utlämnande detaljer från hennes liv...komplett med en bild där hon poserar med en flyttlåda...
Citat:
Nu bryter Linda Rosing tystnaden och avslöjar vad som hände då beväpnade poliser stormade villan och förde bort sambon.
- Jag hade bara trosor och topp på mig när två män med pistol kom in i sovrummet klockan sex på morgonen, berättar dokusåpastjärnan, exklusivt för Expressen.
2007-04-29, 11:55
Medlem
Bobbo Vikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce Wayne
Dagens BB-Linda... mer utlämnande detaljer från hennes liv...komplett med en bild där hon poserar med en flyttlåda...

Länken funkar inte.
2007-04-29, 11:59
Medlem
m68s avatar
Ljug igen eller? För ett tag sedan stod det att dom hade en lägenhet på Kungsholmen.

Nu ska jag flyttstäda hela kåken! Fadde sa upp hyreskontraktet på huset för tre månader sedan och hann inte fixa ny bostad innan han häktades. För bara 15 minuter sedan fick jag besked om att vi får hyra en tvåa i andra hand på Kungsholmen i Stockholm.

Ja polisen har pistol Linda tänka sig.

Nu bryter Linda Rosing tystnaden och avslöjar vad som hände då beväpnade poliser stormade villan och förde bort sambon.

Är han någonsin där???

– Tack och lov var Kevin inte här. Jag hade barnfri vecka.

Dra den om älgen säger jag. Fadde har nog ett grönt litet kassaskrin någonstans också.

– Jag har royalties på boken så att jag klarar mig ekonomiskt till augusti. Sedan måste jag komma underfund vad jag ska jobba med.

Jag ville bara bort när jag såg hur fem–sex poliser letade igenom frysen, fläkten och Faddes lilla röda kassaskrin.
2007-04-29, 12:15
Medlem
Balkongståarns avatar
Nu har hon blivit "dokusåpastjärna" igen. Var hon inte ute och joggade när polisen kom? Nej, när polisen kom låg hon på rygg, jag menar när polisen anlände till huset.

En tvåa på Kungsholmen? Fadde har ju redan en etta där, så det passar ju bra
2007-04-29, 12:25
Medlem
Bruce Waynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbo Viking
Länken funkar inte.
Det är iaf länken till artikeln, funkar perfekt för mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in