2004-08-17, 18:55
Medlem
joyces avatar
Jag tycker att det är så fint att Linda är en så flexibel person. Är hon tillsammans med en knarkare så knarkar hon också. Nu är hon tillsammans med en kille som inte gillar droger och då lägger hon av. Konstigt att det tar slut med alla hennes killar, hon som verkar vara så anpassningsbar.

Tyvärr verkar hennes fokus vara att anpassa sitt liv efter sina pojkvänner, synd om barnen eftersom de har lägst prioritet i hennes liv.
2004-08-20, 10:56
Medlem
Barnies avatar
Lästips om vår kära BB-Linda: www.mingel.se. Hon intervjuas ang. sitt förhållande med Fadde och redan första stycket är fantastiskt:

Citat:

Linda Rosing, är du verkligen tillsammans med Spy Bars vaktchef Fadde Darwich?
- Ja, det är jag. Det känns jättebra, men samtidigt är det jobbigt. De är så många som ringer till mig och Fadde och vill förstöra genom att sprida osanna rykten om att jag varit med den och den. I stockholm är det kaos just nu.

Bor själv inte i Stockholm, men ni som gör det kanske kan rapportera om kaoset som råder där nu?

Lite längre ner:
Citat:
Du är pratglad om ert förhållande, men Fadde har tillbringat hela veckan med att säga "inga kommentarer" till journalister. Vad är det med honom?
- Jag vet inte, det gör ju att folk tror att han inte kan stå för förhållandet.

Priceless!
2004-08-27, 18:44
Medlem
Ugges avatar
Nu har det gått en vecka utan några kommentarer kring henne här.
Har hon legat av sig? Jag tror att vi får se en ny boyfriend V 37!
2004-08-27, 20:19
Medlem
Continental Ops avatar
[quote=Barnie]Lästips om vår kära BB-Linda: www.mingel.se. Hon intervjuas ang. sitt förhållande med Fadde och redan första stycket är fantastiskt:]QUOTE]

bwahahhaha vilken jävla sajt, pffft., det var en kul grej faktist, "Petra Nordlund efter operationen" lol. Hon ser fan lite konstig ut allt vet man att hon har opererat sig eller ?
2004-08-27, 21:28
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugge
Nu har det gått en vecka utan några kommentarer kring henne här.
Har hon legat av sig? Jag tror att vi får se en ny boyfriend V 37!

Antagligen. Varför inte någon inom filmbranchen den här gången? Hon kanske kan bli filmstjärna eller något nu när hon redan är fotomodell, tv-stjärna och popsångerska?
2004-08-27, 21:43
Medlem
Styrbjörns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Antagligen. Varför inte någon inom filmbranchen den här gången? Hon kanske kan bli filmstjärna eller något nu när hon redan är fotomodell, tv-stjärna och popsångerska?

Ja eller varför inte sportstjärna. OS som är så "inne" nu
2004-08-27, 22:28
Medlem
Harry_s avatar
Linda Rosing
Men ni är nöjda med det här?
- Ja, verkligen! Först nu när jag träffat Fadde så känns det som om alla bitar faller på plats, det känns verkligen helt rätt.

som vanligt
2004-09-02, 08:10
Medlem
GreenManalishis avatar
Nu har de förlovat sig
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,527226,00.html
2004-09-02, 09:10
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenManalishi
Nu har de förlovat sig
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,527226,00.html

Hoppas att han låser in henne i en stuga på landet och tvingar henne att föda 10 barn så att vi slipper se henne.
2004-09-02, 09:12
Bannlyst
Expressen

Expressen skriver också om förlovningen
http://www.expressen.se/index.jsp?a=179299
2004-09-02, 09:42
Medlem
– "Vi är verkligen jättekära. Fadde är den man jag alltid letat efter. Vi ska vara tillsammans för all framtid, säger en överlycklig Linda Rosing."

Ska vi betta?

Håller det mer än tre månader lovar jag att äta upp min hatt!
2004-09-02, 09:45
Medlem
Hagriddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Håller det mer än tre månader lovar jag att äta upp min hatt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in