2003-10-01, 10:45
Medlem
hellshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollym
Jo, men om det inte smakar som det bör spottar man ut

Jo, det kan jag tänka mig, men en lätt gulaktig utlösning är väl inga problem för dig att svälja med hull o hår
Citera
2003-10-01, 11:31
Medlem
crippas avatar
Satsa på ananasjuice pöjkar. Det sätter smak på sperman. Till det bättre! Och om du nu tycker att damen ska smaka på din sperma kan du väl ge henne en lång djup tungkyss efteråt...
Citera
2003-10-01, 11:52
Medlem
/dev/jesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollym
Fungerar helt klart om man är inomhus annars är brösten att föredra.

Svälja eller inte beror på... en del killars sperma smakar alldeles för beskt.

De äter för mycket grönssaker, själv försöker jag undvika sånt.
Citera
2003-10-01, 14:57
Medlem
Säkre Sammys avatar
Det finns få saker som är så skönt som att komma i en vacker kvinna och samtidigt se henne i ögonen... Fungerar dock endast på vackra kvinnor.

Annars är det juh kul att spreja ner ryggen på dem och låta dem få stå och lufttorka samtidigt som man "letar" efter en duk att torka av det med.
Citera
2003-10-01, 15:25
Medlem
L_BRUCEs avatar
Tycker det är trevligt med brudar som sväljer, så upphetande är det väl inte när tjejen är geggig av sperma i ansiktet.. Vissa saker som är ok i porrens värld är inte så roliga som dom ser ut, gäller både vissa ställningar (som förmodligen används för att få en bra kameravinkel) och ansiktssprutandet. Att komma i en tjej man är förälskad i är det bästa...
Citera
2003-10-01, 16:07
Medlem
lite halknepigt å spruta tjejen i ansiktet... blir en massa kladd som ändå måste torkas bort.
bättre hon sväljer de..
Citera
2003-10-01, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellshit
Sen snubbar, vad tycker ni om att spruta tjejen i munnen, och sen vill hon prompt hångla efteråt?

Blää.
Har inte råkat ut för det, och hoppas slippa...
Citera
2003-10-01, 16:59
Medlem
Ett tips grabbar:

En gång sprutade jag olovligt i ansiktet på en tjej.
Fan flög i kjoltyget och hon började skrapa av sperman för att sedan kasta den på mig.

Mindre trevligt.
Citera
2003-10-01, 17:05
Medlem
Dawnriders avatar
Inte det värsta

Citat:
Ursprungligen postat av Westling
Ett tips grabbar:

Fan flög i kjoltyget och hon började skrapa av sperman för att sedan kasta den på mig.

Mindre trevligt.

En flicka har jag hört om som var så less på att få det i ansiktet så hon 'styrde om' för hand under en avsugning så pojken fick det i ansiktet istället.. (han tittade då nedåt intresserad av själva aktiviteten)

Ingen av de som var med i filmen har skrivit brevet..
Citera
2003-10-01, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawnrider
En flicka har jag hört om som var så less på att få det i ansiktet så hon 'styrde om' för hand under en avsugning så pojken fick det i ansiktet istället.. (han tittade då nedåt intresserad av själva aktiviteten)

Ingen av de som var med i filmen har skrivit brevet..

Haha, stackarn.
Citera
2003-10-01, 19:09
Medlem
Om jag inte minns helt fel va det en kvinnlig debattör på detta forum som hade sparat satsen i munnen och sen när killen ifrågalåg o pustade ut efter sin uttömning så hade hon helt sonika spottar ut sperman i hans öppna mun... Minns tyvärr inte vem det va, men nån kanske vågar ta på sig skulden? Hade min kvinna gjort så på mig hade hon nog fått räkna med en ganska rejäl spermaspottloska i ansiktet eller annat utvalt ställe

För övrigt anser jag att ett sprut i munnen på kvinnan är det bästa, nice nice...
Citera
2003-10-01, 20:20
Medlem
Boars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westling
Ett tips grabbar:

Mindre trevligt.

Mindre trevligt att spruta någon olovandes i ansiktet! du borde vara glad att hon bara kastade sperma på dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in