Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2009-03-14, 23:34
Medlem
Snusa mer eller sluta snusa
Citera
2009-03-14, 23:42
Medlem
Hysteria90s avatar
Jag vet inte om någon har nämt detta innan, men jag tycker att du skall prova lägga dosan i frysen.

Ta ut en snus från dosan rätt tidigt i förväg och tina den i kylen.

Du kan ju ha en 3-4 snus i kylen och resten av dosan i frysen hela tiden, då stannar ju allting blött...

Tror att du kommer att öka ditt snusande och snusa betydligt mer än 1 snus om dagen i fortsättningen, så det lär bli ett kortvarigt problem trots allt

Edit: 100 inlägg och ett års medlemskap nu
Citera
2009-03-14, 23:43
Medlem
En fd pojvän hade samma problem. Snäll som jagär hjälpte jag honom, genom att fukta snusen med Vadumecum munvatten. Det blev en smaksensation. En jobbarkompis sa att han aldrig smakat så gott snus.
Citera
2009-03-14, 23:47
Medlem
Vrövhåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krepskrepskreps

Jag säger det samma Hur i hela friden kan man klara att hålla sig till en snus per dag?
Men om man nu bara snusar en snus om dagen är det ju inga problem att alltid förvara dosan i kylen.
Vill man ta snusen på en plats där inte kylskåp finns tillgängligt t ex arbete,skola så kan man lägga dagens snus i en tom dosa och ta med sig medan resten ligger kvar hemma i kylen.
Att förvara dosan i en plastpåse kan också vara att rekommendera.
Citera
2009-03-16, 02:58
Medlem
sidyss avatar
Edit: gav samma förslag som personen ovan. Och läskunnig är jag ju så jag förstår inte varför jag struntade i att läsa tråden
Citera
2009-03-16, 15:55
Medlem
berlinmurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krepskrepskreps

håller faktiskt med där till fullo om du nu bara snusar 1 snus om dagen skall du lägga av fören du blir jävligt beroende för det vill du inte vill jag lova !!
Citera
2009-03-16, 19:36
Medlem
Me.rawrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berlinmuren
håller faktiskt med där till fullo om du nu bara snusar 1 snus om dagen skall du lägga av fören du blir jävligt beroende för det vill du inte vill jag lova !!

vrf inte jag ser inte mkt negativt med att snusa. Det är gott och sötsuget försvinner iaf för mig, förr massåt jag lösgodis, det gör jag inte längre.
och är ju inte speciellt dyrt(beror på HUUUR mkt du snusar) men 2 dosor i veckan räcker för mig så.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in