2012-05-01, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Vissa saker har fungerat bra och andra mindre bra. Dock är det den enda oljan jag någonsin haft någon smärta av, att de sålt massor av skit är allmänt känt så finns ingen anledning till att köpa sharklab när det finns hur många andra lab som helst som levererar bra saker. Betalar ellre 40-50kr/ml för bra olja än 25-35kr för något som har osäker funktion och ev. är smutsigt, inte sant?

Jo det är väl rätt så omskrivet hur sharklabs oljor osv har varit och håller med att man hellre kollar runt efter ngt som man vet är riktigt pålitligt,har dessutom själv haft en jävla smärta just av s.l testosteron=borde ej kännas nämnvärt mycket,men som sagt har varit allt från bra till dåligt så beror på om man har turen på sin sida eller inte gissar jag!

skulle nog hellre i dags läget kolla runt efter ngn bra o välrekomenderad tillverkare+är väl just detta jag gör just nu oxå!

verkar luta åt tm-pharma,diamond pharma eller ngn av de eventuella humangrade preppen från ngt av de olika ställena jag själv vet är gröna=androne,galenika eller vad som nu må finnas i lager när det är aktuellt!

letar även efter bra anadrol och lutar just nu åt mir eller kanske ngn annan tillverkare??
lite osäker ännu då mir anadrolen fått dåliga rapporter tidigare,men detta va ett tag sedan,hoppas att detta är ändrat nu då det skulle underlätta om jag nu väljer att köra med M.M(blir lite bekvämare att köra från 1 o samma shopp som har allt jag behöver+verktyg verkar finnas i lager oxå=bra även om ngt dyrt,men,men skall endast ha dessa till det vanliga o är ej direkt bankrutt problem med några set tools när man testar o köra på med deras inj+orala under kommande kur som man har väntat på länge nu
1-2 mån max till innan man börjar köra på med aas igen o skall bli riktigt intressant o se vad man kan stanna på efter den kuren(upehåll=längsta under mitt liv hitills,m.a.o väldigt länge nu efter sista 5års kuren)

blir nog en betydligt kortare denna gång,det rekomenderade typ=max 30v gissar jag på!

Men ej sharklab=nej tackar

MVH

Nerobol5
2012-05-01, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
A exakt så brukar jag hoppa i sängen

Testa att ställa ampullen på en plan yta t.ex. ett bord sen trycka ner nedre delen av ampullen med ena handen mot bordet sen ta andra handen och knäck av över delen, måste vara omöjligt att inte lyckas om du gör så

Hej!

Hade problemet med att krossa ampullerna i handen när jag skulle knäcka upp dem!
tejpade hela ampullens neder del o skar med rakblad eller en vass kniv runt nacken innan jag bröt upp dem,hände att jag krossade en ändå,men tejpen höll ihop glaset o drog upp oljan med en mindre nål"tog en längre tid att knäcka upp 5amp,men förlorade ej ngt på detta sättet!

Bara en egen liten sak jag gjort vid behov,är lite mindre fingerfärdig nu när man börjat närma sig 40år,men en del ampuller kan va rena helvetet att knäcka oxå,va bättre med de gamla hederliga ampullerna från 80-90talet tycker jag,krossade aldrig en ampull på den tiden,kankse är att man är pensionär nu nästan Ha,ha,ha!

MVH
Nerobol5
2012-05-01, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasseEk
Jag hade mest problem i låret med Galenika. I axeln satte de fint, sällan smärta!

Hej!
har aldrig lagt märke till ngt alls efter att jag kurat på just galenika,knappt öm ens vid 5amp i låret,men kanske är en sak man behöver vänja sig lite med,kan ju bero på hur länge man har hållit på o huggit sakerna i muskelaturen!

I.a.f lycka till o hoppas att det ej är ngt problem med värk,öm heten efteer injektionerna framöver.

MVH

Nerobol5
2012-05-01, 18:51
Medlem
Tja grabbar ligger för tillfälet på testo e galenika och kommer snart gå över till propionate vilket av dessa märken håller högst klass.

1. Lion lab testo p 100mg ml

2. Phoenix-remedies 100mg ml

3. Diamond pharma 100mg ml

Tack på förhand.

MVH
Senast redigerad av victor1987 2012-05-01 kl. 18:53.
2012-05-01, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frågan&Svaret
Vad är det här för icke-argument? Är väl alltid bättre att köpa nåt som man fått enbart bra kritik än att köpa nåt som fått minst sagt blandad kritik? Denna diskussion har ju inget att göra med hur mycket man sover eller hur "bra" man äter. Rätt prepp, rätt mängd, utan smuts. Det ska det handla om.

För övrigt vore det intressant att jämföra analyssvaren du sitter på, släng gärna upp dom.

Här måste jag instämma.

Kost, träning och sömn har ju inget att göra med ett prepps kvalitet.

Att sköta de bitarna säger sig självt att man ska. Men nu handlade ju diskussionen om kvaliteten på shark. Inget annat.

Shark var populärt för några år sedan. Och säkert med rätta. Men med ug-lab är få saker beständiga. Och att shark är mindre pålitligt än t.ex Phoenix, lion, inshape, Genshi m.fl känns för mig rätt givet i dags dato.
2012-05-01, 19:26
Medlem
runds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Här måste jag instämma.

Kost, träning och sömn har ju inget att göra med ett prepps kvalitet.

Att sköta de bitarna säger sig självt att man ska. Men nu handlade ju diskussionen om kvaliteten på shark. Inget annat.

Shark var populärt för några år sedan. Och säkert med rätta. Men med ug-lab är få saker beständiga. Och att shark är mindre pålitligt än t.ex Phoenix, lion, inshape, Genshi m.fl känns för mig rätt givet i dags dato.
Håller med, folk ska alltid försvara sina märken eller vad man ska säga..

Det är Ug-lab vi snackar om, kvaliteten kan skifta något så gruvligt. Se bara på DL som var ett av de bättre laben och sedan sålde verkningslös olja. Samma sak med ett UG som är ett av mina favoriter som hade problem med sin första batch, nu är det förmodligen en av de främsta laben. Som sagt så kan det gå åt både det bättre och sämre, det vänder snabbt.
2012-05-01, 21:25
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
pff vem fan vill ens köp av micro idag...

Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
MADMAN!! såklart, Micro är värsta strulsnubben ju, va glad om du får din skit lagom till höstens kräftskivor av honom..
Inget svårt val det där.

Tack, har inte vart inne alls på senaste
2012-05-01, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Håller med, folk ska alltid försvara sina märken eller vad man ska säga..

Det är Ug-lab vi snackar om, kvaliteten kan skifta något så gruvligt. Se bara på DL som var ett av de bättre laben och sedan sålde verkningslös olja. Samma sak med ett UG som är ett av mina favoriter som hade problem med sin första batch, nu är det förmodligen en av de främsta laben. Som sagt så kan det gå åt både det bättre och sämre, det vänder snabbt.

Ja det är ju tyvärr så att det går rätt snabbt i variationer i denna bransch.
Men känns som några ug lab trots allt etablerat sig som rätt pålitliga för tillfället. Jag nämnde ett gäng av dem tidigare. (phoenix, Lion, Inshape, Genshi, Diamond, och kanske några till känns ju rätt säkra just nu)

Men å andra sidan kanske vi sitter här om 2-3 år och undrar vad fan som gick fel med ovanstående lab också...
2012-05-02, 17:17
Medlem
Masingas avatar
Hur är det egentligen med MIR dboll och winnar?
2012-05-02, 17:58
Medlem
JFalkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Hur är det egentligen med MIR dboll och winnar?

MIR och Rotex är ju samma tillverkare.
Eftersom MIR fått så dåligt omdöme så bytte de bara.
Man behöver inte vara ett geni för att förstå att det är samma.
2012-05-02, 18:09
Medlem
ClasseEks avatar
Såg masinga's inlägg ovan men verkar vara torka på winstrol på HB.

Är det någon som avslutat eller kört på MIR's winstrol nyligen/nu som kan uttala sig något?
Eller om det finns någon shop som har bra winnys.
Samt DL's Mast P eller LL's Mast P? Lutar faktiskt mot LL's då deras bollar höll hög kvalite, men tänkte om någon här ute har testat.
2012-05-02, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasseEk
Såg masinga's inlägg ovan men verkar vara torka på winstrol på HB.

Är det någon som avslutat eller kört på MIR's winstrol nyligen/nu som kan uttala sig något?
Eller om det finns någon shop som har bra winnys.
Samt DL's Mast P eller LL's Mast P? Lutar faktiskt mot LL's då deras bollar höll hög kvalite, men tänkte om någon här ute har testat.

är detta något du kanske är ute efter =)?

Winstrol® Depot
Chemical Content: Stanozolol 50mg - 100mg
Manufacturer: DESMA

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in