2012-05-01, 15:04
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Vissa saker har fungerat bra och andra mindre bra. Dock är det den enda oljan jag någonsin haft någon smärta av, att de sålt massor av skit är allmänt känt så finns ingen anledning till att köpa sharklab när det finns hur många andra lab som helst som levererar bra saker. Betalar ellre 40-50kr/ml för bra olja än 25-35kr för något som har osäker funktion och ev. är smutsigt, inte sant?
Jo det är väl rätt så omskrivet hur sharklabs oljor osv har varit och håller med att man hellre kollar runt efter ngt som man vet är riktigt pålitligt,har dessutom själv haft en jävla smärta just av s.l testosteron=borde ej kännas nämnvärt mycket,men som sagt har varit allt från bra till dåligt så beror på om man har turen på sin sida eller inte gissar jag!
skulle nog hellre i dags läget kolla runt efter ngn bra o välrekomenderad tillverkare+är väl just detta jag gör just nu oxå!
verkar luta åt tm-pharma,diamond pharma eller ngn av de eventuella humangrade preppen från ngt av de olika ställena jag själv vet är gröna=androne,galenika eller vad som nu må finnas i lager när det är aktuellt!
letar även efter bra anadrol och lutar just nu åt mir eller kanske ngn annan tillverkare??
lite osäker ännu då mir anadrolen fått dåliga rapporter tidigare,men detta va ett tag sedan,hoppas att detta är ändrat nu då det skulle underlätta om jag nu väljer att köra med M.M(blir lite bekvämare att köra från 1 o samma shopp som har allt jag behöver+verktyg verkar finnas i lager oxå=bra även om ngt dyrt,men,men skall endast ha dessa till det vanliga o är ej direkt bankrutt problem med några set tools när man testar o köra på med deras inj+orala under kommande kur som man har väntat på länge nu

1-2 mån max till innan man börjar köra på med aas igen o skall bli riktigt intressant o se vad man kan stanna på efter den kuren(upehåll=längsta under mitt liv hitills,m.a.o väldigt länge nu efter sista 5års kuren)
blir nog en betydligt kortare denna gång,det rekomenderade typ=max 30v gissar jag på!
Men ej sharklab=nej tackar
MVH
Nerobol5