2013-10-02, 21:12
  #17653
Medlem
svennerubinsfans avatar
core lab eller diamond pharma

Båda funkar antar jag?

testo p samt tren a
2013-10-02, 21:45
  #17654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
core lab eller diamond pharma

Båda funkar antar jag?

testo p samt tren a

Kört Core Lab testo P, den funkar fint! Smärtade lite för mig, men har för mig att du inte har några som helst problem med att en olja smärtar för dig, att du tål de flesta hehe

Mvh
2013-10-02, 22:04
  #17655
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
core lab eller diamond pharma

Båda funkar antar jag?

testo p samt tren a

Diamond går att få tag på billigt så jag skulle satsa på det. Har provat deras deca,tren och testo och de håller måttet allihop. Dock så smärtar de lite, men inte som tm,sharklab och sånt skit
2013-10-02, 22:22
  #17656
Medlem
razor-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
core lab eller diamond pharma

Båda funkar antar jag?

testo p samt tren a
Har en polare som kör exakt den kombon på Diamond.
Tren ace är helt smärtfri och gör verkligen sitt jobb.
Testo p känns lite dagen efter men inget nämnvärt.Och den gör oxå vad den ska!

Till saken hör att han är mkt känslig.

Mvh
2013-10-02, 22:38
  #17657
Medlem
svennerubinsfans avatar
Jag är lat och iom att jag ville ha lite annat beställt från samma shop(winnar bl.a) så blev det core lab.
Planen är att börja på 350mg testo och 525mg tren a ew för att utvärdera.

Varför ställde jag ens frågan här när jag ändå inte lyssnar.
2013-10-02, 23:24
  #17658
Medlem
MKMF12s avatar
SVEA Labs Tren E är smärtfri. Lätt och fin att injecera.
2013-10-03, 07:54
  #17659
Medlem
Leandudes avatar
hur är diamonds winstrol?
2013-10-03, 15:18
  #17660
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razor-x
Har en polare som kör exakt den kombon på Diamond.
Tren ace är helt smärtfri och gör verkligen sitt jobb.
Testo p känns lite dagen efter men inget nämnvärt.Och den gör oxå vad den ska!

Till saken hör att han är mkt känslig.

Mvh

Diamond pharmas tren A är fullständigt smärtfri och riktigt kul att träna på Så håller med din polare om deras tren A.. Önskar jag hade fler vialer av dem Lite kvar i min och annat märke nu. Fick gå upp till 150mg eod för att komma upp i samma effekt.. Ja fy fan va jag älskar diamond pharmas tren.. Deras tren E ska också vara helt sjuk har vän som kör den Han klagar inte :P

Mvh
2013-10-03, 17:57
  #17661
Medlem
jonness avatar
hur är Prim Pharmas grejor?
Verkar sega på att svara (the best)
2013-10-03, 19:04
  #17662
Medlem
juicejunkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MKMF12
SVEA Labs Tren E är smärtfri. Lätt och fin att injecera.
Intresserad av vad du känner av den sen, uppdatera gärna!
2013-10-03, 19:44
  #17663
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
hur är Prim Pharmas grejor?
Verkar sega på att svara (the best)

Eftersom du har kontakt med TheBest, som syns på HB så kan du läsa kurrapporterna där.. Jag släppte lite prov-kurer till folk o de är absolut nöjda.
Finns fler säljare av Prim Pharma
2013-10-03, 21:23
  #17664
Medlem
jonness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Eftersom du har kontakt med TheBest, som syns på HB så kan du läsa kurrapporterna där.. Jag släppte lite prov-kurer till folk o de är absolut nöjda.
Finns fler säljare av Prim Pharma

kontakt o kontakt, han har inte svarat på nått dygn

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in