2012-12-03, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotteen
Det har väl också med alkoholhalt att göra? Jag klarar allting (hittills) bra förutom Lion Labs. Den gjorde fruktansvärt ont.
Jag har inte heller Känt av något annat märke något specielt, just diamond pharma som kom som en shock för mig
2012-12-03, 19:39
Medlem
naturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av issan94
Bita ihop? Sjukskriven från jobbet hehe.
Kan inte böja eller stödja benet men ja får väl fortsätta och se om jag vänjer mig!
Tack för svaren mvh

testa att sticka i skinkan istället. brukar bli enklare att röra på sig, samt att du iaf kan sitta på ena skinkan
2012-12-03, 20:02
Medlem
Skallpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
hur vet du att det är eo du inte klara?! jävla hype det där med eo! undra vem som kom på det med att vara allergisk mot det.. förr hörde man ingen gnälla. idag gnäller vartenda lite jävel. fan det är mer snack om hur ont det gör än hur preppet funkar...

patetiskt

Det är ju skillnad på ont och ont, injektions smärta är inte värre än en fis på tvären.
För min del när jag körde på Diamonds testo senast, jag hade något så in i helsikets ont och svullen var jag både i röv, ben och vader.
När jag sköt i vaden, så var den svullen och äcklig, skämtar inte om att det såg ut som världens inflamation, och jag kunde inte gå på en vecka. Jag tränade ändå, rörligheten kom tillbaka om man höll muskeln aktiv.
Jag låg på i 6 månader.
2012-12-03, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av issan94
Jag har inte heller Känt av något annat märke något specielt, just diamond pharma som kom som en shock för mig
Testa gamla batchen av TM pharma
2012-12-04, 00:58
Medlem
Belgian-Blues avatar
Vad tror ni om Bayer Schering Testoviron Depot 250/mg googlat lite och folk verkar nöjda vad jag har läst. Funderar antingen på Bayer eller Galenikan vilken tror ni på.
2012-12-04, 02:04
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belgian-Blue
Vad tror ni om Bayer Schering Testoviron Depot 250/mg googlat lite och folk verkar nöjda vad jag har läst. Funderar antingen på Bayer eller Galenikan vilken tror ni på.

Båda är "HG" och funkar utmärkt. Dock lättare att få tag i äkta galenika. Vet att DennisK på HB har både schering och galenika inne, kampanjpris på schering
2012-12-04, 09:32
Medlem
Belgian-Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Båda är "HG" och funkar utmärkt. Dock lättare att få tag i äkta galenika. Vet att DennisK på HB har både schering och galenika inne, kampanjpris på schering

Såg också att det var extrapris hoss dennis på schering och han verkar ju vara en reko säljare.
Så hoppas på att det är äkta , blr nog köpa ett 50-pack och testa
2012-12-04, 09:55
Medlem
Sterios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belgian-Blue
Såg också att det var extrapris hoss dennis på schering och han verkar ju vara en reko säljare.
Så hoppas på att det är äkta , blr nog köpa ett 50-pack och testa

tänkte åxå köra på hans sale .. han verkar vara grönare än gräset ...
2012-12-04, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av italjet86
Testa gamla batchen av TM pharma

Vad menar du? Jag har mycket diamond pharma testo kvar och även ett par TM pharma testo depot som ska användas, och dom känns inte ett dugg. Får gå på kryckor hemma än haha
2012-12-04, 13:16
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio
tänkte åxå köra på hans sale .. han verkar vara grönare än gräset ...

Har köpt hans galenika ett antal gånger. Inte bara snorgrön, men också bra varor till riktigt bra priser.
2012-12-04, 13:28
Medlem
Sterios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Har köpt hans galenika ett antal gånger. Inte bara snorgrön, men också bra varor till riktigt bra priser.

ja han har ruskigt bra priser,
2012-12-04, 15:22
Medlem
Muskelm deca och testo nu för tiden?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in