2009-03-10, 19:47
Bannlyst
Någon som har något skvaller om hur Patrick försörjer sig?
Citera
2009-03-12, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nattarbetaren
Någon som har något skvaller om hur Patrick försörjer sig?

En del av det kungliga apanaget går oavkortat till Patrick Sommerlath.
Citera
2010-04-04, 13:02
Medlem
Rutger MacLeans avatar
Denne Patrick Sommerlath, har han nått jobb överhuvudtaget, eller står han på den statliga bidragslistan utan anledning?

Är han Silvias unge eller inte?
http://erikakanberika.blogspot.com/2010/03/rapport-fran-lunchrummet-mandag_29.html

.
Citera
2010-04-04, 13:03
Medlem
UltimateHybrids avatar
Jobbar han inte i restaurangsvängen? Eller blandar jag ihop honom med nån annan nu?
Citera
2010-04-04, 13:15
Medlem
Trodde han var yrkeskriminell och försörjde sig mestadels på att göra inbrott? Som mer "rumsrent" arbete sitter han annars som styrelsesuppleant för detta företag: http://www.stockholmcyberspace.se

Kan väl behövas då han lär ha en fet faderskapsersättning att pröjsa till skådisen Camilla Lundén, för att inte tala om den dyra bostaden nära Strandvägen.
Citera
2010-04-04, 15:29
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Trodde han var yrkeskriminell och försörjde sig mestadels på att göra inbrott? Som mer "rumsrent" arbete sitter han annars som styrelsesuppleant för detta företag: http://www.stockholmcyberspace.se

Kan väl behövas då han lär ha en fet faderskapsersättning att pröjsa till skådisen Camilla Lundén, för att inte tala om den dyra bostaden nära Strandvägen.

Han bor väl i någon bostad på Hovstallet? Jag gissar att hyrorna är rätt kraftigt subentionerade för de lägenheterna.
Citera
2010-04-04, 16:53
Medlem
Ja allt omkring denne son/brorson är märkligt. Hur kunde han få uppehållstillstånd bara så där? Det är väl inte alla brorsöner som får komma till Sverige vid omyndig ålder för att de vill bo hos faster (mamma?). Hade han problem Vilket han hade är det väl föräldrarnas och hemlandets sak att ordna upp. Ta hit problem på skattebetalarnas bekostnad!
Citera
2010-04-04, 17:23
Medlem
Maurice Bishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halsingland
Ja allt omkring denne son/brorson är märkligt. Hur kunde han få uppehållstillstånd bara så där? Det är väl inte alla brorsöner som får komma till Sverige vid omyndig ålder för att de vill bo hos faster (mamma?). Hade han problem Vilket han hade är det väl föräldrarnas och hemlandets sak att ordna upp. Ta hit problem på skattebetalarnas bekostnad!

Jag träffade Patrick en hel del på början av nittiotalet då han hängde med en kändis dj som hete Ulf Wennerlund. Patrick brukade knarka en hel del och ha privatdisco med sin polare Ulf. Vid flera av dessa tillstälningar så hörde jag Patrick skryta om att Silvia var hans mamma. Om detta var drogerna som talade eller annat vet jag inte, vad jag vet är att han har bott i kungens fastigheter hela tiden som han varit i Sverige
Citera
2010-04-04, 18:22
Medlem
Rutger MacLeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maurice Bishop
Jag träffade Patrick en hel del på början av nittiotalet då han hängde med en kändis dj som hete Ulf Wennerlund. Patrick brukade knarka en hel del och ha privatdisco med sin polare Ulf. Vid flera av dessa tillstälningar så hörde jag Patrick skryta om att Silvia var hans mamma. Om detta var drogerna som talade eller annat vet jag inte, vad jag vet är att han har bott i kungens fastigheter hela tiden som han varit i Sverige

Fascinerande, är detta sant så är det en magnifik praktskandal! Du borde omgående sälja detta till media!

Det borde finnas ett beslut på permanent uppehållstillstånd på Patrik, är sånt offentlig handling?

.
Citera
2010-04-04, 19:56
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutger MacLean
Fascinerande, är detta sant så är det en magnifik praktskandal! Du borde omgående sälja detta till media!

Det borde finnas ett beslut på permanent uppehållstillstånd på Patrik, är sånt offentlig handling?

.

Födelseåret stämmer väl bra med antagandet om att han är Silvias son. 710123-XXXX
hur fick hon OS jobbet någon som vet? Det kan ju inte ha varit språkkunskaperna i Svenska
Citera
2010-04-04, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Födelseåret stämmer väl bra med antagandet om att han är Silvias son. 710123-XXXX
hur fick hon OS jobbet någon som vet? Det kan ju inte ha varit språkkunskaperna i Svenska
Hon har väl alltid skrytit med att hon kunnat så många språk tack vare sin internationella uppväxt? Tyska, portugesiska, engelska, ja även teckenspråk, dock knappt hjälplig svenska efter så många år här. Ungefär som prinsiessan Lilian
Citera
2010-04-04, 20:31
Medlem
spoilers avatar
Finns en gammal låst tråd:
https://www.flashback.org/t237329

Vet inte om denna klubb är igång fortfarande.
http://www.realtid.se/ArticlePages/200912/04/20091204133020_Realtid366/20091204133020_Realtid366.dbp.asp
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in