Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-09-13, 00:41
  #61
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmerboy
Varför skulle han inte vara brorson?
http://historiska-personer.nu/min-s/p60d41186.html

Ja, varför skulle han inte vara det tycker du.

Den där källan du anger tycker jag är lite suspekt....
Citera
2016-10-16, 01:40
  #62
Medlem
Bumpbumpar verkligen tråden!

Men vad gör killen till vardags?
Allt jag hör är att han fixar droger till de som anser sig vara i topp. Tänk taxibilar, tänk Stureplan och som Persbrandt beskrev det "man ringer ett nummer".

Han kom till Sverige som ung, hade han redan innan hamnat i fel kretsar? Hur kom han in sådana i Sverige? Är han inte läskigt lik Silvia?

Kom igen nu, fram med fakta ni som hänger på Riche och Stureplan!
Citera
2023-06-14, 21:12
  #63
Medlem
Kom att tänka på den slashasen blir jag skrev i en annan tråd. Numera är han skriven på Drottningholm, och bor således gratis. Hans f.d. fru bor i en av lägenheterna på slottet i stan.

Är det någon som har en aning om vad han gör om dagarna och/eller nätterna?

Är det bara för att det skulle se illa ut om han sov på härbärgen, som kan fått bostad nära faster?

Hur uppkom ryktet att han skulle vara den illegitima sonen till Silvia efter en het när med Roger Moore?

Har jag någon egen inkomst alls?
Citera
2023-09-25, 08:40
  #64
Medlem
Slashasen blir fortfarande på Drottningholm. Uppenbart på skattebetalarnas bekostnad. Även hans son är skriven där.

Han före detta fru bor exklusivt och säkerligen i det närmaste gratis på Slottsbacken i Gamla Stan.

Patrick Sommerlaths företag Kugge Media, även den med adress Drottningholm, går inte bra. En omsättning på 700 000 och 44 000 i vinst går inte att leva på.

Har Slashasen givit några livstecken på senare tid?
Citera
2023-10-09, 23:36
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Slashasen blir fortfarande på Drottningholm. Uppenbart på skattebetalarnas bekostnad. Även hans son är skriven där.

Han före detta fru bor exklusivt och säkerligen i det närmaste gratis på Slottsbacken i Gamla Stan.

Patrick Sommerlaths företag Kugge Media, även den med adress Drottningholm, går inte bra. En omsättning på 700 000 och 44 000 i vinst går inte att leva på.

Har Slashasen givit några livstecken på senare tid?
Tydligen köpt sex på en thaisalong. Separat tråd om hans sexköp finnes.
Citera
2023-11-20, 15:06
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
Tydligen köpt sex på en thaisalong. Separat tråd om hans sexköp finnes.

Dessa förbannade societetsprofiler som snortar, svinar och köper sex men klarar sig undan ansvar. Deras raka motsats lär väl vara låginkomsttagare, invandrare och redan straffade, de åker istället dit lite oftare än andra.

Sen kan man tycka att sexköp antingen är kriminaliserat både för säljare och köpare, eller inte alls.
Citera
2023-11-21, 22:03
  #67
Avstängd
Fler och fler inser att Patrick och Silvia

Med kungahuset medgivande

Stoppar polis från att göra sitt jobb!


Citat

– Glöm den där boken med kaffeflickor, älskarinnor och trams, det här är en skandal. Vi pratar om att rättsväsendet inte fått hjälp i sitt utövande, den här skandalen kan varken kungaparet, Wersäll eller den där informationspajasen (här avses informationschef Margareta Thorgren, reds. anm.) snacka bort.

Och det verkar som den pensionerade hovreporten har rätt, skandalen vägrar lägga sig och det blir alltmer tydligt att de kungliga är lamslagna av panik.

Källa : stoppapressarna.se


Vad anser du?
Citera
2023-11-21, 22:31
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maurice Bishop
Jag träffade Patrick en hel del på början av nittiotalet då han hängde med en kändis dj som hete Ulf Wennerlund. Patrick brukade knarka en hel del och ha privatdisco med sin polare Ulf. Vid flera av dessa tillstälningar så hörde jag Patrick skryta om att Silvia var hans mamma. Om detta var drogerna som talade eller annat vet jag inte, vad jag vet är att han har bott i kungens fastigheter hela tiden som han varit i Sverige

Vad har Ulf Wennerlund för bakgrund?
Citera
2024-01-23, 08:26
  #69
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Födelseåret stämmer väl bra med antagandet om att han är Silvias son. 710123-XXXX
hur fick hon OS jobbet någon som vet? Det kan ju inte ha varit språkkunskaperna i Svenska


Idag den 23/1 fyller den kontinentale (snylt) gästen på Drottningholm 53 år !

Hur firar han ? Kommer mam.. ehum jag menar faster Silvia med frukost på sängen ?

Blir det champagne-party på Stureplan med polarna eller lökig hemmakväll i slottsflygeln ?

Hela historien med thaimassagen och det inställda polisförhöret tyder på att alla vi i mellanmjölkens land INTE är lika inför lagen.
Som kunglig är det bara att gömma sig på slottet när polisen kommer och knackar på.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback