Nu har det hänt igen. Eva Röse visar häcken i TV och så sitter jag utan Tv-kort *suck* Måste skaffa!
Var det någon som fick fast sekvensen i "De Drabbade" igår?
Man e ju inte bortskämd med bilder på sköna Eva
I början av 90-talet när man var liten, så bandade jag in varenda avsnitt. Inte för att runka, utan för att jag då tyckte det var bra. Om jag inte minns fel, så finns alla videobanden kvar någonstans hemma i mina föräldrars lägenhet.
Röse var i min smak Sveriges sexigaste kvinna för typ 7-8 år sedan, dock har hon som Big Roger sa spårat ur och blivit alltför djupsinnig. lättsamma Eva kom tillbaka, jag vill ha dig!
Se det positiva! Djupsinniga tjejer har lättare för att klä av sig om det är en djupsinnig och "seriös" film. Hon skulle nog slänga paltorna om Ingemar Bergman bad henne.
Vågar man hoppas??