2009-05-03, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aarash
Idag ärre rätt så sköna matcher, förutom de matcher som jag troligen kommer rygga från Icash så ska jag spela de här, har faktisk hittat en skit bra spik som ger bra odds också

Dagens!
Reading - Birginhamn 1 2,00
Om reading vinner här så går de upp till Premier league, de är ett bättre lag än Birminghamn, mina favoriter, en etta spelar jag alla dagar i veckan men det finns risk för oavgjord, men det skiter jag i

För sent då matchen redan har börjat, men det är inte säkert Reading tar en direktplats till PL bara för att de vinner då de måste hoppas på att Sheff.U inte vinner sin match för att kunna ta 2a platsen. Men jag hoppas för din skull att Reading vinner men för min skull hoppas jag inte de tar 2a platsen för jag har spelat på Sheff.U
Citera
2009-05-03, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
För sent då matchen redan har börjat, men det är inte säkert Reading tar en direktplats till PL bara för att de vinner då de måste hoppas på att Sheff.U inte vinner sin match för att kunna ta 2a platsen. Men jag hoppas för din skull att Reading vinner men för min skull hoppas jag inte de tar 2a platsen för jag har spelat på Sheff.U

Aokej=) gade sheff.u i tankarna men de möter cp borta och de hade inte bra facit, aja men hoppas för dig de vinner

Edit: förresten så ligger reading under med 1-0
Senast redigerad av Aarash 2009-05-03 kl. 14:47.
Citera
2009-05-03, 18:45
Medlem
anderzofswedens avatar
Vad tror folket om Espanyol - Valencia idag?
Citera
2009-05-03, 18:47
Medlem
Hundvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderzofsweden
Jag vet att Espanyol är grymt formstarka i nuläget, men jag tror inte de kommer rå på Valencia idag.

Sätter 200 kr på Valencia
Citera
2009-05-03, 18:52
Medlem
anderzofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvalp
Jag vet att Espanyol är grymt formstarka i nuläget, men jag tror inte de kommer rå på Valencia idag.

Sätter 200 kr på Valencia

Vet, Espanyol har ju inte förlorat på typ 5 matcher, + att dom har hemmaplan. Spelar David Villa idag eller? Jag slänger också in en slant. Fina odds.
Citera
2009-05-03, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anderzofsweden

Över 2.5 tror jag på.
Citera
2009-05-03, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nagge
Över 2.5 tror jag på.

Har spelat det motsatta. Under 2,5..

Tror på en tight match. De lägena som kommer måste sättas för de båda lagen. Och det vet man ju att det inte alltid blir riktigt så..

Spelat mest för att jag själv tittar på den.. Dock inte alltid skitkul att se en match där man inte hoppas på mål

Men såhär i inledningen har det varit bud på nåt mål iaf.. Och blir det mål såhär tidigt är det väl kört för mitt spel.
Citera
2009-05-03, 20:56
Medlem

Hehe, det var på gränsen kan man väl säga
Citera
2009-05-03, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nagge

Hehe, det var på gränsen kan man väl säga

På gränsen?

Det var långt över gränsen för längesen, men på något sätt blev det ändå över 2,5 mål

Straff i 95e minuten,
och dessutom 2-0 i 82a.

Känner mig lite lätt bitter, men är ändå nöjd med analysen. En straff i 95e minuten är inget man kan räkna med innan match.
Citera
2009-05-03, 21:11
Medlem
Har ryggat Icash baseboll-bets som spelas ikväll / natt och har en fråga... Los angeles angels matchen är cancelled, vad innebär det för min trippel på fyra matcher? Nu finns ju inte möjlighet att nå den riktigt höga summan som skulle inträffa om hela kupongen skulle sitta...?

Spelas matchen senare ? Om inte, vad händer då med min snälla söta lilla trippelkupong...?
Citera
2009-05-03, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadrise
Har ryggat Icash baseboll-bets som spelas ikväll / natt och har en fråga... Los angeles angels matchen är cancelled, vad innebär det för min trippel på fyra matcher? Nu finns ju inte möjlighet att nå den riktigt höga summan som skulle inträffa om hela kupongen skulle sitta...?

Spelas matchen senare ? Om inte, vad händer då med min snälla söta lilla trippelkupong...?

Beror väl helt på vad du har för spelbolag.
Står med all säkerhet under deras regler/FAQ.

I övrigt brukar liknande händelser betraktas som 1.0 i odds, alltså detsamma som att den är borttagen helt från kupongen.

Men kolla reglerna. Alternativt maila/ring supporten.
Citera
2009-05-03, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorlaco
Beror väl helt på vad du har för spelbolag.
Står med all säkerhet under deras regler/FAQ.

I övrigt brukar liknande händelser betraktas som 1.0 i odds, alltså detsamma som att den är borttagen helt från kupongen.

Men kolla reglerna. Alternativt maila/ring supporten.

Det var precis som du sa... detta måste ju innebära att om jag sätter den enda kvarvarande trippeln så ska jag ha pengarna tillbaka för de resterande 3 (hade 4). Right?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in