2009-03-26, 12:17
Medlem
Mathezs avatar
Forsätter att spela på falun 2,5+ 1.80..

Ni som har sett matcherna, Visst är det värt en slant?

Vann senast på ren 1:a på falun till 4.30 x pengarna
Citera
2009-03-26, 12:23
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterbudet
man tackar och bockar för den infon spelar 500 spänn på den trippeln
Synd att Guif vek ner sig. Enligt uppgift ska de bränt allt för många lägen. En match de borde vunnit...
Citera
2009-03-26, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnosos
De matcherna spelas inte förrän natten mot lördag, oddsen är inte upplagda på betsson ännu. Bara nattens matcher.

Nu känner jag mig rätt dum, kollade på fel dag. Men tack ändå =)

Edit: Men om vi kollar dagens då? Tycker att matcherna ser ganska hårda ut idag. Dock skulle jag gärna se Nashville spöa San Jose, några andra tankar om nattens NHL-spel?
Senast redigerad av Lazimo 2009-03-26 kl. 12:59.
Citera
2009-03-26, 17:58
Medlem
Sebästijans avatar
V Frölunda - HV 71 2.00 / 4.15 / 3.05

Vinner HV idag igen?
Citera
2009-03-26, 18:01
Medlem
soups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebästijan

Vinner HV idag igen?

ytterst tveksamt.
Citera
2009-03-26, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sebästijan

Vinner HV idag igen?

HV känns lite osäkert, men de kan vara så grymma offensivt ibland.. Lutar åt att dra kulorna på HV dock..
Citera
2009-03-26, 18:02
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazimo

Edit: Men om vi kollar dagens då? Tycker att matcherna ser ganska hårda ut idag. Dock skulle jag gärna se Nashville spöa San Jose, några andra tankar om nattens NHL-spel?
Sharks spelade en tuff match igår, samt har en del skador, så det känns väl inte otänkbart att de inte kommer på topp idag. Dock har jag ingen som helst koll på Nashville.

Annars känns väl Oilers som de varit på gång på senare tid?
Citera
2009-03-26, 18:06
Medlem
Hypnososs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazimo

Nashville är ett bra lag på hemmais, vunnit flera ggr över Detroit där t.e.x. Har för mig de vann med 8-0 mot Detroit senast. Och kan man göra det så kan man vinna över vem som helst.
Citera
2009-03-26, 19:51
Medlem
dannywtfs avatar
Varför rekar folk här istället för tråden där vi ger bra tips? Tycker det är lite underligt. Känns lite lustigt att sitta själv och posta där
Citera
2009-03-26, 22:04
Medlem
Hypnososs avatar
Atlanta Trashers - New York Rangers

Rangers som gärna vill ligga en aning säkrare bit över strecket möter ett Trashers som inte har någon chans att ta sig till slutspel längre. Rangers borde ta det här, eller?

Philadelphia Flyers - Florida Panthers

Panthers som verkar ha interna problem med lagkamrater som gnäller på sin målvakt mot ett Flyers som vill säkra sin slutspelplats på hemmais med sina ökända hemmafans som alltid hatar det besökande laget. Panthers som förlorat tre matcher i rad ser inte ut att vilja ha det här slutspelet tillräckligt medans Flyers visar upp bra form då de kommer med vinster över Pittsburgh och New Jersey i back-to-back.

Montreal Canadiens - Tampa Bay Lightning

Canadiens som inte visar upp någon vidare form men en vinst i bagaget mot Atlanta Trashers och en chans att dra ifrån Panthers som ligger på andra sidan av slutspelssträcket och på hemmais mot Lightning som inte har någon slutspelsplats att spela för... vinner de inte det här så har de inte i slutspel att göra.

Är jag helt ute och cyklar på någon av de här matcherna?
Senast redigerad av Hypnosos 2009-03-26 kl. 22:07.
Citera
2009-03-26, 22:33
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Varför rekar folk här istället för tråden där vi ger bra tips? Tycker det är lite underligt. Känns lite lustigt att sitta själv och posta där

Vissa föredrar kamikaze kuponger helt enkelt
Medans andra uppskattar rekar med bra fakta bakom.

Jag uppskattar det du skriver i tråden och har följt dina inlägg.
Citera
2009-03-27, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Vissa föredrar kamikaze kuponger helt enkelt
Medans andra uppskattar rekar med bra fakta bakom.

Jag uppskattar det du skriver i tråden och har följt dina inlägg.

Följer båda trådarna faktiskt, men här känns det som att man har lite större frihet att få svar på frågor man har här. Moderatorer blir inte lika sura om man frågar här =)

Ikväll, rätt dag den här gången...? Detroit kör över Islanders, vad ska jag dubbla det med, kära kamrater?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in