2008-02-22, 00:50
Medlem
Genious Brothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WrathInMe
Marilyn Manson har dragit en och annan lina kola i sina dagar... Genom hela hans "the Long hard road out of Hell" går det en röd tråd om kokainbruk och en och annan LSDtripp (samt tjack)... Boken skrev han tillsammans med Neil Strauss.

Jo men kan nog inte tänka mig att han har knarkat mer en många andra rockmusiker.
Citera
2008-02-22, 00:55
Medlem
WrathInMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genious Brother
Jo men kan nog inte tänka mig att han har knarkat mer en många andra rockmusiker.

Det är ju inte så konstigt, med tanke på att många kultrockare ju är mycket äldre än honom... "För sin ålder" borde jag väl ha skrivit, för alltid är det nån som uppmärksammar sånt...
Citera
2008-02-22, 01:02
Medlem
Genious Brothers avatar
Citat:
Det är ju inte så konstigt, med tanke på att många kultrockare ju är mycket äldre än honom... "För sin ålder" borde jag väl ha skrivit, för alltid är det nån som uppmärksammar sånt...

Jo det är ju det, Dock var inte min avsikt att låta dryg på något vis.
Jo när man lägger upp det så. Han har ju en hel del knarkiga låtar oxå. Man får ju aldrig glömma The dope show.
Citera
2008-02-22, 01:20
Medlem
Sheiks avatar
Elliott Smith var ju en slav under heroinet ett bra tag innan det och mycket annat drev honom till sitt självmord.
Citera
2008-02-22, 04:14
Bannlyst
Dee Dee Ramone gick väl rätt hårt på heroinet som ochså blev hans död men om han knarkat mest vettifan.
Skulle va min avatar då där har ni en förebild :P
Citera
2008-02-22, 07:20
Medlem
bridge_mans avatar
lemmy går ju på speed för er som inte visste..

jag tror att keith richards och ozzy leder denna liga.. i alla fall vad gäller gigantiska mängder..

vad gäller vansinniga blandningar och sjuka doser vid ett och samma tillfälle så tror jag att nikki sixx är i en klass för sig
Citera
2008-02-22, 09:21
Medlem
Citat:
Har för mig att han sagt att hans framgång beror på att han inte tagit "särskilt mycket" droger. Att han lyckats kontrollera det, eller nåt...
Citera
2008-02-22, 10:34
Medlem
WrathInMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallaknas
Har för mig att han sagt att hans framgång beror på att han inte tagit "särskilt mycket" droger. Att han lyckats kontrollera det, eller nåt...

Det där är mest bullshit. Har du läst boken? Jag är verkligen genuint intresserad av honom och läser allt jag kommer över... kanhända han inte håller på så mycket nu mer, men när både "Smells likte children" och "Antichrist Superstar" släpptes och så hade dom otaliga kokainorgier... snortat från kvinnors kroppar och va det nu var... och vem skulle förresten inte säga att man "lyckas kontrollera det"... så har vi ju alla gjort... alla vi brukare av mer eller mindre olagliga substanser...

Edit: stavfel
Citera
2008-02-22, 10:45
Medlem
poptheglocks avatar
Ingen som har hunnit klaga på (mannen, myten, legenden) Pete Doherty ännu ser jag..
Citera
2008-02-22, 10:55
Medlem
WrathInMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poptheglock
Ingen som har hunnit klaga på (mannen, myten, legenden) Pete Doherty ännu ser jag..

Inte klaga nej, men han har nog blivit nämnd... om jag minns rätt...
Citera
2008-02-22, 11:51
Medlem
Citat:
Det där är mest bullshit. Har du läst boken? Jag är verkligen genuint intresserad av honom och läser allt jag kommer över... kanhända han inte håller på så mycket nu mer, men när både "Smells likte children" och "Antichrist Superstar" släpptes och så hade dom otaliga kokainorgier... snortat från kvinnors kroppar och va det nu var... och vem skulle förresten inte säga att man "lyckas kontrollera det"... så har vi ju alla gjort... alla vi brukare av mer eller mindre olagliga substanser...

Edit: stavfel
Tycker också att han är mycket intressant, men inte läst boken dock..

Men jag vet iallafall att han inte tycker om gräs, det har han själv sagt.
Citera
2008-02-22, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av poptheglock

"Adam hade en stor fördel. När han sade någonting bra visste han att ingen hade sagt det före honom."

Du är inte Adam
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in