saxat från tidningen:
__________________________________________________ ________________
Wilma i "Skärgårdsdoktorn" har vuxit upp. Ebba Hultkvist gör sin första sexscen i nya filmen "Detaljer".
- Jag såg det som en utmaning, säger hon.
I "Detaljer" spelar hon en ung tjej som utnyttjas sexuellt av en berusad Jonas Karlsson. I en scen sätter han på henne i ett kök.
- Det var ganska svårt och lite jobbigt. Det var rätt speciellt eftersom jag aldrig gjort något liknande förut.
Ebba Hultkvist var medveten om vad rollen gick ut på redan då hon sökte den och det avskräckte henne inte.
- Jag såg det som en utmaning. Jag tänkte att det var intressant att göra något som jag aldrig gjort tidigare, att komma ifrån mina tidigare roller lite. Det är verkligen en kontrast mot Wilma.
__________________________________________________ _________________
Det är rätt roligt att Ebba säger: - Det var ganska svårt och lite jobbigt. Det var rätt speciellt eftersom jag aldrig gjort något liknande förut.
Hur ska vi tolka det? Att hon är oskuld eller att hon aldrig knullat i ett kök?
Hoppas att vi nu i alla fall får en bra film att se fram i mot och att hon visar lite hud :O)
Det är ju ett sätt att tolka det på. Jag tror däremot att det var hennes första scen av den karaktären. Förövrigt så tror jag inte att han stoppar in den. Det är faktiskt bara film.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!